Fandom

GTA Wiki

Gangsterski Burrito

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Gangsterski Burrito
(ang. Gang Burrito)
Gangsterski Burrito (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Typ van, pojazd gangu
Tuning brak
Zobacz Burrito,
Gang Rancher

Gangsterski Burrito (ang. Gang Burrito) – furgonetka i pojazd gangów występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damnedi Grand Theft Auto V jako Burrito gangu.

W GTA Vice City Gang Burrito występuje zawsze w kolorze czerwono-szarym, ma spoiler i światła na dachu, graffiti na bokach i wydech z boku. Czasami pojawia się także mała maskotka przyczepiona do grilla lub do świateł na dachu. Jego parametry są podobne do parametrów Burrito, wersja gangsterska ma większą prędkość maksymalną, a przede wszystkim dużo lepszą stabilność i nie tak łatwo go przewrócić, jak pierwowzór. Ponadto ma inny dźwięk silnika i napęd na 4 koła (zwykłe Burrito ma napęd tylko na tylną oś).

Gangsterski Burrito w Vice City może zostać spotkany na terytorium gangu Niedoszłych Gangsterów - w Vice Point, na Wyspie Prawn - jest kierowany przez członków tego gangu.

W The Lost and Damned, van ten jest używany przez gang Angels of Death, nadal jest wzorowany na Burrito. Zachowuje parę elementów z Vice City, posiada oznaczenia gangu.

Gangsterski Burrito powraca również do GTA V. Jest używany przez gang motocyklowy The Lost Brotherhood. Można go zdobyć w kilku misjach i podczas niektórych przypadkowych wydarzeń. Nie można go jednak tuningować w Los Santos Customs.

W GTA Online poza wersją używaną przez wyżej wspomniany gang, występuje także zwykła wersja pojazdu. Można ją kupić na stronie internetowej www.southsanandreasmotors.com za $60 000. Wariant ten nie różni się niczym od wersji używanej przez motocyklistów poza prędkościomierzem i brakiem loga gangu.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Pod zniszczoną willą braci Mendez na  Wyspie Prawn
  • Jeżdżą na Wyspie Prawn.

Grand Theft Auto: The Lost and Damned

Grand Theft Auto V

  • W misji Pan Philips.
  • Pojawia się w wiosce motocyklowej gangu The Lost w Blaine County.
  • Można go znaleźć podczas niektórych przypadkowych wydarzeń.
  • Podczas bitwy o złomowisko.

Grand Theft Auto Online

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA V jest on wzorowany na busie z serialu Drużyna A.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki