Fandom

GTA Wiki

Gangi w GTA I

6812stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Spis ogólny Gangi
w
Grand Theft Auto I
Spis alfabetyczny

W grze Grand Theft Auto I mamy do czynienia z sześcioma gangami.

Liberty City Edytuj

Vercotti Gang - gang, który pojawia się w Liberty City, jest prowadzony przez Roberta Seragliano, znanego jako Bubby. Ich główni rywale to gang Sonettich.

Sonetti's Gang - gang, który pojawia się w Liberty City. Został założony przez Sonettiego. Ich głównymi rywalami są Vercotti Gang. Na zlecenie Bubby'ego, protagonista zabił wielu ważnych członków tego gangu, w jednej z misji gracz ma możliwość zabicia samego Sonettiego.

Anioły - gang motocyklowy. Mieszkają w Liberty City. Mieli mały zatarg z Vercotti Gang, gdy jeden z "Aniołów" zabił dilera narkotyków Vercottich i ukradł jego towar. Bubby wtedy rozkazuje protagoniście ukraść jeden z ich motocykli, w którym ukryte są narkotyki.

San Andreas Edytuj

Rodzina Traegeri - drugorzędny gang prowadzonym przez dona Traegeriego. Są wrogami Wujka Fu. Ostatecznie, jego szef - don Traegeri i jego ochroniarze zostają zabici przez protagonistę i Chow Yun Thina.

Gang Wujka Fu - gang, który pojawia się w San Andreas. Jego liderem jest Wujek Fu. Głównymi wrogami gangu są El Burro i jego współpracownicy.

Vice City Edytuj

Brotherhood of Jah Army of Love (rastafarianie) – gang mający siedzibę w Vice City. Przez siedem lat szajka toczy wojnę ze służbami rządowymi USA i skorumpowanym policjantem VCPD (Samuel Deever). Przywódcą gangu jest brat Marcus. Szajka kontroluje cały przepływ narkotyków w Vice City.

Więcej w Fandom

Losowa wiki