FANDOM

MISJA
Gang War!
Gang War! (7)
Claude wywołuje wojnę gangów poprzez rozjeżdżanie członków rosyjskiej mafii busem Krishny
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD) Zaibatsu
Lokalizacja żółta budka po prawej w House of Guns,
Industrial, Anywhere City
Cel rozjechanie po 50 członków Krishna i Russian mafia
Nagroda $60 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Zaibatsu

Gang War! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Misja ta jest de facto kopią Double-Cross Crush! z Residential, tym razem jednak będziemy musieli wywołać wojnę między Krishną a mafią rosyjską.

Na samym początku, jedziemy na terytorium mafii rosyjskiej i kradniemy jednego z ich Bulwarków - nie jest to trudne, gdyż często pojawiają się na ulicach. Za sterami Bulwarka kierujemy się na terytorium gangu Krishna, a gdy poniżej pasków respektu pojawi się licznik, zaczynamy rozjeżdżać członków tegoż gangu. Aby zaliczyć tą część misji, musimy rozjechać 50 (w wersji na PlayStation 20) gangsterów. Bardzo pomaga w tym fakt, iż gdy nasz samochód zacznie się palić, możemy go opuścić i przyjechać na miejsce innym. Po rozjechaniu 50 członków gangu Krishna, będziemy musieli zrobić to samo z mafią rosyjską - kradniemy więc Karma Busa Krishny (co jak w przypadku Bulwarka - nie będzie trudne) i jedziemy na północ, na tereny mafii rosyjskiej. Gdy już tam dojedziemy, zaczynamy rozjeżdżać Rosjan - tak samo jak w pierwszym przypadku, musimy rozjechać ich 50 (20 w wersji na PSX).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki