Fandom

GTA Wiki

Gang War!

6971stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Gang War!
Gang War! (7).jpg
Claude wywołuje wojnę gangów poprzez rozjeżdżanie członków rosyjskiej mafii busem Krishny
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja żółta budka po prawej w House of Guns,
Industrial, Anywhere City
Cel rozjechanie po 50 członków Krishna i Russian mafia
Nagroda $60 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Zaibatsu

Gang War! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Misja ta jest de facto kopią Double-Cross Crush! z Residential, tym razem jednak będziemy musieli wywołać wojnę między Krishną a mafią rosyjską.

Na samym początku, jedziemy na terytorium mafii rosyjskiej i kradniemy jednego z ich Bulwarków - nie jest to trudne, gdyż często pojawiają się na ulicach. Za sterami Bulwarka kierujemy się na terytorium gangu Krishna, a gdy poniżej pasków respektu pojawi się licznik, zaczynamy rozjeżdżać członków tegoż gangu. Aby zaliczyć tą część misji, musimy rozjechać 50 (w wersji na PlayStation 20) gangsterów. Bardzo pomaga w tym fakt, iż gdy nasz samochód zacznie się palić, możemy go opuścić i przyjechać na miejsce innym. Po rozjechaniu 50 członków gangu Krishna, będziemy musieli zrobić to samo z mafią rosyjską - kradniemy więc Karma Busa Krishny (co jak w przypadku Bulwarka - nie będzie trudne) i jedziemy na północ, na tereny mafii rosyjskiej. Gdy już tam dojedziemy, zaczynamy rozjeżdżać Rosjan - tak samo jak w pierwszym przypadku, musimy rozjechać ich 50 (20 w wersji na PSX).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki