FANDOM

GANG
Gang Vercettiego
Gang Vercettiego (VC)
W grach
GTA Vice City
Lider Tommy Vercetti
Lokalizacja Willa Vercettiego na Wyspie Starfish,
okolice każdego z biznesów po wykupieniu
Typ organizacja kryminalna
Wrogowie Forelli Family,
DBP Security,
Haitańczycy
Sojusznicy Kubańczycy,
Gang motocyklistów,
Załoga Corteza
Bronie pistolet,
Micro SMG[1]
Biznes Drukarnia,
Taksówki Kaufmana,
Sunshine Autos,
Klub Malibu,
Studio filmowe,
Stocznia,
Fabryka lodów,
Klub Pole Position
Członkowie Ken Rosenberg, Lance Vance (zdrada), Mike, Mario

Gang Vercettiego – gang, występujący w Grand Theft Auto: Vice City. Jego szefem jest Tommy Vercetti, protagonista w tej grze. Członkowie gangu mają swoją siedzibę w willi swojego szefa na wyspie Starfish, pilnują również zakupionych przez niego biznesów. Powstał w 1986 roku po śmierci Ricardo Diaza, składa się w większości z członków jego starego gangu.

Członkowie gangu są zawsze nastawieni do gracza pokojowo, z racji tego że jest ich szefem. Ubierają się w ciemne koszule z kwiecistym wzorem lub granatowe koszule w paski, noszą też niebieskie lub bladoniebieskie spodnie. Toczą z członkami innych gangów walki, nawet jeśli są to gangi przyjaźnie usposobione wobec ich szefa.

Po ukończeniu gry na 100%, gracz może w jednym z pokojów swojej willi wynająć 3 członków gangu za odpowiednią kwotę. Będą oni nas chronić i atakować to, co my.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli wpiszemy kod CHICKSWITHGUNS, gang protagonisty będzie składał się z kobiet ubranych w bikini i wyposażonych w M4.
  • Po wykupieniu klubu Malibu i klubu Pole Position, gangsterzy nie występują w okolicach tych biznesów.

Przypisy

  1. Po ukończeniu misji Uważaj na swoich przyjaciół pistolet zostaje zastąpiony przez Micro SMG.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki