Fandom

GTA Wiki

Gang Diaza

7043strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
GANG
Gang Diaza
Gang Diaza (VC).jpg
W grach
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Lider Ricardo Diaz
Lokalizacja północna część Wyspy Starfish,
Willa Diaza na tej wyspie
Wrogowie Haitańczycy,
Niedoszli Gangsterzy, Mendez Cartel, Gonzalez Syndicate, Gang z Kostaryki
Sojusznicy Kubańczycy, Vance Crime Family
Pojazdy brak
Bronie pistolet
Biznes handel narkotykami
Członkowie Mike, Mario

Gang Diaza (ang. Diaz's gang lub Diaz' Gang) – gang, występujący w Grand Theft Auto: Vice City oraz Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jest to kartel narkotykowy, pełniący także rolę ochroniarzy swojego szefa, Ricardo Diaza. Gang ma swoją siedzibę na Wyspie Starfish. Jego członkowie pojawiają się w obrębie Willi oraz na północnej części Wyspy.

Od co najmniej roku 1984 do roku 1986 gang kontroluje handel narkotykami w całym Vice City, priorytetem jego szefa jest utrzymanie takiej sytuacji za wszelką cenę - dlatego zleca Tommy'emu Vercettiemu kradzież najszybszej łodzi w mieście oraz wyeliminowanie konkurencyjnych handlarzy narkotykami. Dodatkowo, ludzie Diaza doprowadzili do przerwania transakcji narkotykowej Tommy'ego.

Od początku współpracy z Diazem, Tommy i Lance planują przejęcie jego interesów - po jednej nieudanej próbie Lance'a, on i Tommy zabijają Diaza oraz lojalnych mu gangsterów w jego willi, po czym ją przejmują. Gang Diaza przestaje istnieć, większość jego członków dołącza do nowo-powstałego Gangu Vercettiego.

Ciekawostki Edytuj

  • Po zaatakowaniu, gang zachowuje się często dość nieporadnie. Mianowicie jego członkowie zamiast walczyć z protagonistą, uciekają mimo zwartej grupy członków, choć po oddaleniu się na bezpieczną odległość, z reguły rozpoczynają ostrzał z pistoletu. Dzieje się tak po misji Czekając na śmierć.
  • Członkowie Gangu Diaza po jego unicestwieniu pojawiają się jedynie w czasie niektórych rozwałek i misji policyjnych, jednak jest to błąd w grze.
Diaz' Gang (VCS).jpg

Gang w GTA: Vice City Stories

Więcej z Fandomu

Losowa wiki