Fandom

GTA Wiki

Futo

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Futo
Futo (V).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA V
Typ dwudrzwiowe coupé, pojazd gangu (IV)
sportowy (V)
Producent Karin
Przypomina Toyota Corolla Levin
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Futo – dwudrzwiowe coupé występujące w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest wzorowane na Toyocie Corolli Levin. Jest napędzane przez silnik I4, ma dość dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Jest bardzo stabilne (nawet przy dużych prędkościach), bardzo dobrze się go prowadzi, hamuje i wchodzi w zakręty). Jest także dobrze w jeździe terenowej: w terenie zachowuje 3/4 prędkości i nadal dobrze się prowadzi. Jest niezbyt wytrzymałe - po kilku bardzo mocnych uderzeniach silnik Futo przestaje pracować.

W GTA IV występują dwa warianty Futo; drugi jest używany przez mafię albańską, gracze nadali mu nazwę "Futo GT". Wariant ten nie różni się parametrami, zawsze występuje w kolorze czarno-czerwonym (kolory flagi Albanii).

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo Futo w języku somalijskim oznacza odbyt, a w języku japońskim przypadek.
  • W GTA V jest możliwość stuningowania tego pojazdu na podobieństwo Toyoty Corolli z Initial D. Samym nawiązaniem jest możliwość kupienia felg do tego wozu o nazwie "Fujiwara", która nawiązuje do głównego bohatera.
  • W tej samej grze, jest możliwość przerobienia tego samochodu na wersję używaną przez Mafię Albańską w GTA IV.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV

  • Najczęściej pojawia się w Broker oraz Dukes.
  • Wersja używana przez mafię albańską czasami pojawia się na wschodzie Bohan.

Grand Theft Auto V

Więcej w Fandom

Losowa wiki