FANDOM

From Zero to Hero – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, piąta dla Lance'a Vance'a.

Solucja Edytuj

Martinez w doku na zachodzie wyspy ładuje duże ilości narkotyków do ciężarówek wojskowych. Lance proponuje ich kradzież. Wsiadamy do wozu i jedziemy do Małego Haiti. Na przystani, zabijamy wszystkich ludzi Martineza, a następnie wsiadamy do ciężarówki. Jedziemy cały czas za Lance'em. Musimy jeszcze przejechać przez most. Musimy sprawnie skręcać ciężarówką, aby nie oberwać rakietą. Po przejechaniu na drugą stronę miasta, dostajemy czwarty stopień poszukiwań. Nadal jadąc za Lance'em, uważamy na pasek Damage. Gdy dojedziemy do nowego domu Lance'a, misja zakończy się.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: From Zero to Hero Następna:
Lance Vance (VCS - HUD) Snitch Hitch
Bryan Forbes (VCS - HUD) The Bum Deal
Lance Vance (VCS - HUD) Brawn of the Dead

Przypisy

  1. Z wyjątkiem wyrzutni rakiet w Ammu-Nation w Ocean Beach i miniguna w Ammu-Nation w Vice Point Mall.
  2. Po ukończeniu misji wejście na BMX-a wewnątrz Vice Point Mall spowoduje rozpoczęcie misji; przed ukończeniem From Zero to Hero tak się nie dzieje.
  3. Po ukończeniu misji koło latarni pojawi się Sanchez, który rozpoczyna tę misję; przed ukończeniem From Zero to Hero Sancheza w tamtym miejscu nie ma, a podstawienie swojego wozu nie rozpoczyna wyścigu.