FANDOM

POJAZD
Freight
Freight (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ pociąg
Przypomina EMD SD40-2
Zobacz Brown Streak

Freight – jeden z dwóch pociągów występujących w Grand Theft Auto: San Andreas.

Lokomotywa tego pociągu jest wzorowana na EMD SD40-2, wagony są płaskie, mogą pomieścić pełnowymiarowy pojazd. Tak, jak Brown Streak, może zostać wykorzystany do wykonania misji przewozowych, koniecznych do ukończenia gry w 100%.

Jeżeli gracz zdecyduje się zasiąść w pociągu jako maszynista, może go wykoleić. Przy prędkości ok. 47 m/s pociąg zacznie się trząść - przy skręcaniu wypadnie z torów. Jadąc pociągiem, mamy możliwość skorzystania tylko z kamery filmowej (nie ma widoków z przodu pojazdu i za pojazdem).

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji na PC gdy wykoleimy lokomotywę i wepchniemy ją (używając jakiegoś ciężkiego pojazdu) do hangaru na lotnisku Verdant Meadows, po czym oddalimy się tak, by garaż się zamknął i do niego ponownie podejdziemy, wystąpi błąd gry i zostanie ona zamknięta. Jeśli zrobimy to jednak z wagonem to po zamknięciu się garażu i ponownym otwarciu błąd nie wystąpi. Wagon będzie leżał dokładnie w tej samej pozycji w jakiej był przed zamknięciem. Po pewnym czasie wagon zniknie z garażu (można to zobaczyć tutaj). Jeżeli zrobimy to w wersji na PS2, lokomotywa będzie możliwa do zniszczenia oraz będzie można do niej wsiąść co dobrze przedstawia ten filmik.
  • Jeżeli wykolejona lokomotywa wpadnie z graczem do wody, pasek tlenu nie pojawi się.
  • Jeśli postawimy na torach kolejowych jakikolwiek helikopter, cały skład przez niego przeniknie.
  • Pociągiem można poruszać się na kursie wstecznym tak samo szybko jak na normalnym. Jeżeli wykoleimy pociąg jadąc tyłem wagony odlecą w przód zachowując prędkość z jaką jechaliśmy po chwili ją tracąc, zaś lokomotywa momentalnie się zatrzyma i będzie stać na torach, po czym po krótkiej chwili przewróci się na bok
  • Gdy zrobimy zdjęcie stojąc na jednym z wagonów mogą pojawić się nieduże obrażenia.
  • Podczas jechania tym pociągiem, nie będą jeździć żadne inne pociągi, ponieważ jednocześnie może znajdować się na torach tylko jeden pojazd.