Fandom

GTA Wiki

Freeway

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Freeway
Freeway (SA).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
Typ motocykl
Producent Western Motorcycle Company
Przypomina jeden z motocykli Harley-Davidson
Tuning brak
Zobacz Chopper,
Angel

Freeway – motocykl występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV.

Jest drugim (Vice City) i trzecim (San Andreas) motocyklem pod względem prędkości maksymalnej. Z powodu dużej masy, Freeway nie nadaje się do stuntów i jazdy terenowej, jest jednak bardzo dobry do jazdy po ulicach. Przypomina jeden z motocykli Harley-Davidson.

W GTA IV, Freeway jest produkowany przez firmę Western Motorcycle Company, ma bardziej klasyczną kierownicę, co odróżnia go od innych motocykli występujących w grze. Występuje w kilku wariantach, w różnych kolorach (są wersje dwukolorowe), niektóre z wariantów mają torby po bokach.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektóre pliki gry (m.in.: handling.dat) nazywają Freewaya Bobberem. Tak nazywa się pewna odmiana chopperów.
  • Za jego pomocą gracz może dostać się do bazy wojskowej Strefa 69. Wystarczy podjechać ciasno pod kratę szybu wentylacyjnego i zejść z motoru a znajdziemy się wewnątrz bazy.
  • Freewaya stojącego pod Hippy Shopper nie można wyeksportować - należy najpierw wjechać nim do garażu, zamknąć go i dopiero wtedy odprowadzić na statek. Inaczej gra wyświetli nam informację, że „tego pojazdu nie można wyeksportować”.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto: IV

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki