Wikia

GTA Wiki

Freedom Flies

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
MISJA
Freedom Flies
(pol. Lot do wolności)
Freedom Flies (8)
Mike odlatuje z miasta samolotem Cisco
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Mike
Lokalizacja willa Courtneya w Cedar Grove,
Shoreside Vale, Liberty City
Cel dostanie się na samolot Cisco
Nagroda $40 000
Wymagania Assault Joint
Odblokowuje ostatnia misja w grze
Niezaliczenie upływ czasu (5:00)

Freedom Flies – misja w Grand Theft Auto Advance, ostatnia w grze.

Solucja Edytuj

King Courtney poddał się po walce z Mikiem, tym samym kończąc walkę Mike'a ze wszystkimi swoimi wrogami w mieście. Ostatnią rzeczą, jaka pozostała protagoniście, jest ucieczka z Liberty City. Zamierza on tego dokonać w samolocie Cisco. Przed wyjściem składa życzenie: chciałby w tym momencie mieć czołg żeby łatwiej wydostać się z miasta.

Od razu po zakończeniu przerywnika uruchomi się limit czasu, odliczający w dół od pięciu minut. Jedynym celem w tej misji jest dostanie się na lotnisko. Przeszkadzać w tym będą nam wszystkie służby porządkowe miasta — otrzymujemy szósty stopień złej sławy. Życzenie Mike'a w jakiś sposób się spełniło i pod willą pojawia się czołg, do którego czym prędzej wsiadamy i kierujemy się na zachód, na tamę Cochrane.

Mimo, iż czołg jest bardzo wytrzymały, nie jest niezniszczalny; kilka rakiet z czołgów wojska unieruchomi nasz pojazd. W takim przypadku, czym prędzej go opuszczamy, zabieramy radiowóz z jakiejś z licznych blokad drogowych i unikając żołnierzy, innych radiowozów oraz czołgów kontynuujemy ucieczkę na lotnisko.

Jeśli uda nam się dostać do znacznika przed samolotem Cisco na lotnisku, misja zakończy się, a wraz z nią wątek fabularny gry. Mike powspomina to, czego doświadczył w mieście, wzniesie toast za Cisco i odleci z miasta jego samolotem.

Ciekawostki Edytuj

  • Gracz może powrócić do gry mimo iż Mike odleciał samolotem z miasta. Wystarczy, że po pojawieniu się cut-scenki końcowej zapisze grę i potem ją wczyta. Postać pojawi się przed samolotem Cisco, a gracz będzie mógł nadrobić ewentualne zaległości w grze.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Freedom Flies
Asuka Kasen (A - HUD) Assault Joint

Więcej od Wikii

Losowa wiki