FANDOM

Francis Miller Ferguson – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest on gangsterem, który posiada dwa konta na stronie Myroomonline.net.

Biografia Edytuj

Francis urodził się w 1990 roku w bogatej rodzinie. Jego ojciec był bardzo dobrze zarabiającym bankierem z Algonquin. Francisowi nie podoba się to, kim tak naprawdę jest, dlatego za wszelką cenę próbuje być taki jak afroamerykańscy gangsterzy. Jego matka krytykuje go za to, gdyż nie podoba jej się to, że mimo włożenia w jego naukę $15 000 jej syn zachowuje się w ten sposób. Miał kiedyś psa, który miał na imię Fluffy, lecz zabił go jego brat. Po jego śmierci Francis zapadł w żałobę.

Lubi dziewczyny, dzwonki telefoniczne, rap, hardkorowców, spędzać dobrze czas i nosić złote łańcuchy i biżuterię. Francis nie lubi chodzić do szkoły prywatnej, gdy dziewczyny go ignorują, hippisów, ludzi, którzy blefują, oraz książek. Twierdzi, że jego mocną stroną jest zażywanie mocnych narkotyków, takich jak ekstazy, i ładne ubieranie się, a jego słabością są ludzie, którzy z nim zadzierają. Lubi on również pić koniak i palić marihuanę wraz ze swoimi kolegami.