Wikia

GTA Wiki

Francis McReary

5472strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Francis McReary
Francis McReary (IV)
Występuje w
GTA IV
Aka Frankie
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1963 rok
Zmarł w 2008 rok (zależy od gracza)
Dom Liberty City
Narodowość Irlandczyk
Rodzina Pan McReary (ojciec),
Maureen McReary (matka),
Patrick McReary (brat),
Gerald McReary (brat),
Derrick McReary(brat),
Kate McReary (siostra)
Związki Niko Bellic, Liberty City Police Department
Pojazdy Landstalker
Biznes Zastępca komisarza policji
Głos Thomas Lyons

Francis McReary – postać występująca w Grand Theft Auto IV, zastępca komisarza policji, którego Niko poznaje w mieszkaniu Manny'ego podczas misji The Puerto Rican Connection. Drugi raz spotykamy go w misji Call and Collect (wtedy Francis jest zaznaczony na mapie jako ? (IV - HUD)). Francis jest niespokojny ponieważ prasa wie o jego korupcji, lecz myśli że wszystko ujdzie mu płazem bo jest "Dobrym Gliną". Gdy do Liberty City przyjeżdża jego brat - Derrick, daje Niko zadanie aby go zabił (w misji Blood Brothers wybieramy kogo zabić). Francisa ostatni raz widzimy na pogrzebie Derrick'a (jeśli gracz zabił Derrick'a a nie Francisa). Francis liczy, że komisarz przejdzie na emeryturę, a on przejmie jego stanowisko, jednak podczas akcji gry się to nie dzieje (tym bardziej, jeśli zabijemy Francisa).

Ciekawostki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Francis McReary (IV) (2)

Zdjęcie Francisa ze strony internetowej LCPD

  • Jeżeli w misji Blood Brothers oszczędzimy go, to w ramach przysługi, gdy będziemy mieli dowolny poziom poszukiwań, możemy zadzwonić do niego i zostanie on wyzerowany. Czas między rozmowami jest jednak nieokreślony i często możemy usłyszeć automatyczną sekretarkę.
  • W wersji beta miał on blond włosy.
  • Misje Street Sweeper i Undertaker są jedynymi misjami w grze, w których Francis występuje, nie będąc pracodawcą.
  • Jest jedyną postacią, po której zabiciu (jeśli mamy kontakt do tej osoby) jego poczta głosowa oznajmia, że taki numer już nie istnieje. W przypadku innych osób pozostanie ich poczta głosowa, a później kontakt jest usunięty z listy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki