Wikia

GTA Wiki

Fort Carson

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
Fort Carson (SA)

Fort Carson

Fort Carson – miejscowość położona na południu Bone County w San Andreas. Jest to największa miejscowość hrabstwa. Miasteczko jest wzorowane na prawdziwym mieście Carson City, który jest stolicą Nevady w USA.

Opis Edytuj

Fort Carson jest centrum turystycznym dla osób zafascynowanych UFO, o czym świadczy Lil' Probe'Inn oraz znajdujący się niedaleko spadający talerz. Jest to także siedziba władz hrabstwa Bone County, o czym świadczy ratusz w centrum miasteczka. Wjeżdżając do miasteczka od strony Octane Springs można znaleźć postawione litery łączące się w słowo "Fort Carson", co jest formą powitania przejezdnych. Oprócz tego w miasteczku jest motel, Pay 'n' Spray, posterunek policji, szpital, sklep całodobowy, kryjówka, stare kino samochodowe, a w pobliżu miasteczka restaurację fast foodową i Ammu-Nation.

W tym miasteczku można bardzo łatwo zrobić misję sanitariusza, ponieważ wszyscy pacjenci będą się znajdować jedynie w Fort Carson (drugim takim miastem jest Angel Pine).

Biznesy, ważniejsze obiekty Edytuj

Pojazdy Edytuj

Komunikacja Edytuj

Z Fortu Carson idą drogi do El Quebrados, Zapory Shermana, Las Venturas, Hampton Barns, Blueberry i Los Santos. Do tego na południe od miejscowości znajduje się autostrada z San Fierro do Las Venturas, z dwoma węzłami autostradowymi, z których tylko 1 umożliwia zjazd w każdy możliwy kierunek. Poza tym z Fortu Carson idzie jedyna droga do Strefy 69. W pobliżu miasteczka przebiega linia kolejowa do Las Venturas i rafineria Octane Springs. Przez środek miasteczka biegnie dwujezdniowa aleja zarośnięta drzewami.

Historia Edytuj

W 1992 roku w tamtejszym szpitalu Ken Rosenberg kończy odwyk. Z tamtejszych budek telefonicznych próbuje dodzwonić się do Tommy'ego Vercettiego, lecz zostaje zignorowany.

CiekawostkiEdytuj

  • Wielu graczy uważa Fort Carson za najbardziej tajemnicze miasteczko w grze GTA: San Andreas, gdyż między innymi: jest tam pewien dom, wokół którego rozbijają się samoloty oraz wybuchają auta, lecz nie zostawiają po sobie wraku; spotkać tam można przechodnia, który brany jest za seryjnego mordercę. W dodatku przechodzień ten mówi czasem Oni nas obserwują.

Więcej od Wikii

Losowa wiki