Flatline

Dyskusja0
5402strony na
tej wiki
MISJA
Flatline
(pol. Cienka zielona linia)
Flatline (8)
Niko odłącza aparaturę, podtrzymującą Anthony'ego przy życiu
Gra Grand Theft Auto IV
Dla James Pegorino (IV - HUD) Jimmy Pegorino
Lokalizacja willa Jamesa Pegorino w Westdyke, Alderney, Liberty City
Cel zabójstwo Anthony'ego Corrado
Nagroda $13 000, ubranie lekarza
Wymagania Catch the Wave
Odblokowuje Pest Control
Niezaliczenie zwrócenie na siebie uwagi policji przed zabójstwem Anthony'ego

Flatline – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Jimmy'ego Pegorino.

Solucja Edytuj

Przed misją zaopatrujemy się w pełne zdrowie i pancerz. Podczas spotkania z Jimmym, ten wyjaśnia nam, że Anthony Corrado - jego osobisty ochroniarz, nosił przy nim podsłuch. Gdy Jimmy się o tym dowiedział, przez telefon doprowadził do ataku serca Anthony'ego. Corrado jednak przeżył i aktualnie znajduje się w szpitalu w Leftwood. Jimmy chce od Niko, aby ten go zabił. Najpierw, zdobywamy jakiś pojazd i jedziemy do znajdującego się niedaleko szpitala w Leftwood. Zanim wejdziemy do środka, chowamy wszelką broń, gdyż cały szpital jest obstawiony przez policję. Po wejściu do środka, skręcamy w prawo i wchodzimy do pomieszczenia po prawej, skąd zabieramy strój lekarza. Następnie wychodzimy z pomieszczenia i idziemy korytarzem do czerwonego punktu na radarze. Wchodzimy do pomieszczenia z Anthonym. Gdy wyjdzie stamtąd policjant, odłączamy aparaturę podtrzymującą Anthony'ego przy życiu. Potem, jak najszybciej wychodzimy ze szpitala. Ucieczka najprawdopodobniej się nie powiedzie, zostanie zaalarmowana policja. Nie walczymy z policjantami - wybiegamy ze szpitala, wracamy do samochodu i w dowolny sposób gubimy policjantów.

CiekawostkiEdytuj

  • Nawet, jeśli odłączymy aparaturę, Anthony nadal będzie mrugać i mieć otwarte oczy. To samo się stanie, jeśli go postrzelimy.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Flatline Następna:
Phil Bell (IV - HUD) Catch the Wave James Pegorino (IV - HUD) Pest Control