Wikia

GTA Wiki

Flatbed

Dyskusja0
5197stron na
tej wiki
POJAZD
Flatbed
Platforma
Flatbed (III)
Występuje w
GTA: London, 1969
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ ciężarówka
Producent MTL
Przypomina M939 Truck (era GTA III)
Peterbilt 379 (GTA IV)
Dodge Ram 5500 (GTA CW)
Tuning brak
Wartość pojazdu £800
Zobacz Barracks OL

Flatbed – ciężarówka występująca w dodatku Grand Theft Auto: London, 1969 (pod nazwą Platforma, ang. Flatbed), Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars oraz w Grand Theft Auto V .

Opis Edytuj

London, 1969 Edytuj

W London, 1969, Flatbed jest dwudrzwiową, czterokołową ciężarówką wzorowaną na jednej z ciężarówek brytyjskich z lat 60. Jest dość lekki - jego masa jest zbliżona do innych pojazdów (np. Furgonetka). Jest jedną z lepiej prowadzących się ciężarówek w grze, ma średnią prędkość i przyspieszenie poniżej średniego.

Uniwersum 3D Edytuj

W uniwersum 3D Flatbed jest całkiem inny, niż w London, 1969: jest potężną, sześciokołową ciężarówką. W kolejnych grach, Flatbed praktycznie się nie zmieniał - w GTA Vice City, San Andreas i Vice City Stories znajdują się na nim różne towary. W GTA III, szoferka była odkryta, w Vice City dodano dach. Tutaj Flatbed jest wzorowany na ciężarówce M939 Truck (oprócz Liberty City Stories, gdzie jest bardziej podobny do Linerunnera).

Uniwersum HD Edytuj

Flatbed w GTA IV całkiem się zmienił - wzorowany jest na Peterbilcie 379, jest podobny do Phantoma, innej ciężarówki wzorowanej na Peterbilcie. Flatbed został wyprodukowany przez firmę MTL. Tak jak inne ciężarówki, można go spotkać w przemysłowych częściach miasta, z różnymi towarami lub dźwigiem. W Chinatown Wars Flatbed jest znacznie mniejszy, przypomina bardziej holownik pomocy drogowej, niż ciężarówkę przemysłową. Zawsze jest pusty - nigdy nie przewozi żadnego towaru.

W uniwersach 3D i HD, Flatbed ma bardzo niskie przyspieszenie; ciężko się go prowadzi. Jednak, gdy się już rozpędzi, osiąga dość wysoką prędkość maksymalną. Jest bardzo wytrzymały; z łatwością spycha inne pojazdy z drogi.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

  • W Viceport, obok statku wysuniętego najbardziej na zachód.
  • Często jeżdżą w okolicach Viceport.

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Jeździ po terenach przemysłowych, tak jak inne ciężarówki.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Na budowie Moist Palms Hotel.
  • Dwa są umieszczone w Viceport.
  • Jeżdżą w okolicach Viceport.

Grand Theft Auto IV

  • W misjach pościgowych często zajeżdża nam drogę.
  • Występuje w misji Rigged to Blow.
  • W The Ballad of Gay Tony podczas jednej misji trzeba zeskoczyć z wysokiego budynku i można wylądować na Flatbecie co wpływa na zaliczenie tej misji na 100%.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki