Fandom

GTA Wiki

Fisher's Lagoon

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fisher's Lagoon (SA).jpg

Fisher's Lagoon – zalew znajdujący się nieopodal Palomino Creek, w Grand Theft Auto: San Andreas.

Znajduje się tam mini-molo, a na nim wózek inwalidzki. Na plaży przy zalewie możemy rozpocząć jedną z tras triathlonu Pokonaj Koguta!, można tam także znaleźć małą chatkę, której wnętrze w nocy zabarwia się na czerwono. Na brzegu są również porzucone bębny kablowe firmy J. Arthur Cable Company i kilka beczek (nie wiadomo, co się w nich znajduje). Pod wodą, tuż przy molo, możemy znaleźć jedną z ostryg, oprócz tego często pływają tam delfiny i żółwie. Na północy od zbiornika wodnego znajduje się North Rock i tory kolejowe, na zachodzie można zobaczyć autostradę.

Znajduje się tam również długi nasyp piaskowy, dzięki któremu możemy wejść prawie na środek jeziora nie pływając w wodzie, jedynie chodząc po „dnie”. Co ciekawe, gdy kucniemy tam, głowa Carla znajduje się pod wodą, mimo to nie pojawia się pasek tlenu.

Mity Edytuj

Ze względu na tajemniczy klimat tego miejsca, z tym zbiornikiem wodnym jest także powiązanych kilka mitów krążących wokół graczy, m.in. pojawianie się na wodzie potwora z Loch Ness, a na wybrzeżu Leatherface'a (postać horrorów z cyklu Teksańska masakra piłą mechaniczną).

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki