Wikia

GTA Wiki

Fire Truck Fun!

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
MISJA
Fire Truck Fun!
PS: Flame-It!
Fire Truck Fun! (10)
Claude Speed wypróbowuje nowy miotacz ognia na Redneckach
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD) Zaibatsu
Lokalizacja zielona budka u góry w The Village,
Residential, Anywhere City
Cel przechwycenie i wypróbowanie nowego miotacza ognia Scientists
Nagroda $30 000
Wymagania respekt +1 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie Vana,
śmierć technika Zaibatsu,
zniszczenie wozu strażackiego po zamontowaniu miotacza ognia

Fire Truck Fun! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Przez miasto jest przewożony nowy miotacz ognia gangu Scientists - naszym zadaniem w tej misji będzie jego kradzież. Na samym początku, będziemy musieli zdobyć radiowóz; robimy to, przyciągając uwagę policji, kradnąc radiowóz, podjeżdżając do warsztatu lakierniczego, kradnąc pojazd cywilny i przemalowując go. Za kierownicą radiowozu kierujemy się do żółtego vana, w którym przewożony jest wynalazek, włączamy syrenę i czekamy, aż wysiądzie z niego kierowca. Rozjeżdżamy go, kradniemy vana i odstawiamy go do garażu w The Village. Na miejscu okaże się, że żeby miotacz ognia zaczął działać, należy zamontować go na wozie strażackim - dlatego pracodawca każe nam, abyśmy jakiś zdobyli. Możemy to zrobić na dwa sposoby: ukraść go spod remizy strażackiej lub wysadzić kilka samochodów (aby powstałe wraki płonęły) i poczekać na jego przyjazd. Niezależnie od sposobu zdobycia wozu strażackiego, zdobycz odwozimy pod garaż w The Village. Do wozu wsiądzie technik Zaibatsu i zamontuje zdobyczny miotacz ognia - uważamy, aby go nie rozjechać. Ostatnią częścią zadania będzie przetestowanie miotacza ognia - jedziemy w tym celu do Mobile RV Parku i podpalamy 30 Rednecksów (10 w wersji na PlayStation). Ich respekt do nas będzie szybko malał, więc pamiętamy, aby po zakończeniu zadania szybko się stamtąd ewakuować.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki