Fandom

GTA Wiki

Fire Truck Fun!

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Fire Truck Fun!
PS: Flame-It!
Fire Truck Fun! (10).jpg
Claude Speed wypróbowuje nowy miotacz ognia na Redneckach
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja zielona budka u góry w The Village,
Residential, Anywhere City
Cel przechwycenie i wypróbowanie na Redneckach nowego miotacza ognia Scientists do wozów strażackich
Nagroda $30 000
Wymagania respekt +1 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie Vana,
śmierć technika Zaibatsu,
zniszczenie wozu strażackiego po zamontowaniu miotacza ognia

Fire Truck Fun! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Przez miasto jest przewożony nowy miotacz ognia gangu Scientists - naszym zadaniem w tej misji będzie jego kradzież. Na samym początku, będziemy musieli zdobyć radiowóz; robimy to, przyciągając uwagę policji, kradnąc radiowóz, podjeżdżając do warsztatu lakierniczego, kradnąc pojazd cywilny i przemalowując go. Za kierownicą radiowozu kierujemy się do żółtego vana, w którym przewożony jest wynalazek, włączamy syrenę i czekamy, aż wysiądzie z niego kierowca. Rozjeżdżamy go, kradniemy vana i odstawiamy go do garażu w The Village. Na miejscu okaże się, że żeby miotacz ognia zaczął działać, należy zamontować go na wozie strażackim - dlatego pracodawca każe nam, abyśmy jakiś zdobyli. Możemy to zrobić na dwa sposoby: ukraść go spod remizy strażackiej lub wysadzić kilka samochodów (aby powstałe wraki płonęły) i poczekać na jego przyjazd. Niezależnie od sposobu zdobycia wozu strażackiego, zdobycz odwozimy pod garaż w The Village. Do wozu wsiądzie technik Zaibatsu i zamontuje zdobyczny miotacz ognia - uważamy, aby go nie rozjechać. Ostatnią częścią zadania będzie przetestowanie miotacza ognia - jedziemy w tym celu do Mobile RV Park i podpalamy 30 Rednecków (10 w wersji na PlayStation). Ich respekt do nas będzie szybko malał, więc pamiętamy, aby po zakończeniu zadania szybko się stamtąd ewakuować.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki