Final Interview

5651stron na
tej wiki
Dyskusja0
Gwiazda (3)
MISJA
Final Interview
(pol. Ostatni kandydat)
Final Interview (16)
Niko zabiera akta ze stolika w biurze Goldberga
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Francis McReary (IV - HUD) Francis McReary
Lokalizacja komisariat policji w Westminster, Algonquin, Liberty City
Cel zabicie Toma Goldberga, zdobycie akt
Nagroda $1 000
Wymagania Call and Collect
Odblokowuje Holland Nights
Niezaliczenie wyciągnięcie broni przed wejściem do biura, wystraszenie recepcjonistki, niezabicie Goldberga, niezabranie akt z biura

Final Interview – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Francisa McReary.

Solucja Edytuj

Część I Edytuj

Tym razem z Francisem spotykamy się na komisariacie policji. Policjant ma duży problem - zawadza mu pewien prawnik, Tom Goldberg. Musimy go wyeliminować. Jedziemy do kawiarenki internetowej i wchodzimy do skrzynki e-mail. Odczytujemy wiadomość od Francisa i wchodzimy w zawarty w niej link. Na stronie kancelarii wciskamy kolejno przyciski: "Carrers", "Submit Resume" i "Submit Resume" (na dole strony). Na koniec wylogowujemy się i wychodzimy z kafejki.

Część II Edytuj

Po pewnym czasie od zakończenia pierwszej części misji, zadzwoni do nas recepcjonistka z kancelarii. Umówi nas na spotkanie z Goldbergiem na 12:00 następnego dnia. Przed spotkaniem musimy zakupić garnitur i jakieś buty. Przyda się także nóż. Gdy na radarze pojawi się ikona krawatu, jedziemy do kancelarii i wchodzimy w znacznik (wcześniej chowamy broń). Po otwarciu drzwi podchodzimy do recepcjonistki - ta zaprowadzi nas do biura Goldberga. W dowolnym momencie wstajemy i zabijamy Goldberga nożem (zabicie go jakąkolwiek inną bronią zaowocuje 2. stopniem poszukiwań). Potem zabieramy akta leżące na stoliku i wychodzimy z kancelarii. Następnie odwozimy akta do Francisa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz będzie zbytnio zwlekał z zabiciem Goldberga, ten wezwie ochroniarza i każe wyprowadzić Niko na zewnątrz, twierdząc, że marnuje on jego czas. Utrudni to znacznie wykonanie misji.
  • Nawet jeśli gracz rozpocznie misję w garniturze, podczas przerywnika Francis i tak powie Niko, by zdobył garnitur.
  • Jeśli gracz oszczędzi Goldberga lub nie zabierze akt z biurka, misja zakończy się niepowodzeniem.
  • W wersji beta misja miała nosić nazwę Small Fish in Big Pond. Poza tym w wersji beta gracz mógł zabić Goldberga bez składania podania w internecie.
  • Jeśli gracz zabije Goldberga inną bronią niż nóż, policja, która będzie polować na gracza w kancelarii zostanie ostrzeżona przed użyciem broni, gdyż nie potrzebują kolejnego pozwu. Może to świadczyć o tym, że [[ policja Liberty City jest niezwykle brutalna.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Część I Edytuj

Część II Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Final Interview Następna:
? (IV - HUD) Call and Collect Francis McReary (IV - HUD) Holland Nights