Fandom

GTA Wiki

Feroci

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Feroci
Feroci (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Typ czterodrzwiowy sedan
Producent Bravado
Przypomina Lexus GS (1991-96)/Cadillac Catera/Opel Omega

Feroci – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto IV. Jest mieszanką dwóch pojazdów: Lexusa GS (1991-96) i Cadillaca Catera/Opla Omegi(zawiera też elementy z Dodge'a Intrepida drugiej generacji, jak stylistyka oznaczeń z tyłu samochodu, a także fakt, że jest produkowany przez Bravado). Feroci jest napędzane silnikami V6. Występuje w całym Liberty City, ale najczęściej w Algonquin. Przyspieszenie tego pojazdu jest dobre, lecz nie zachwycające. Feroci dobrze się prowadzi i hamuje. Jest dość wytrzymały; potrafi wytrzymać wiele uderzeń przed unieruchomieniem.

Po lotnisku Francis International Airport jeżdżą przerobione wersje Ferociego, używane przez linie lotnicze FlyUS. Mają inny malunek i lampę na dachu. Feroci ma także inny wariant, używany przez Triadę.

Ciekawostki Edytuj

  • W języku włoskim słowo Feroci oznacza okrutny, srogi lub dziki. Jest to prawdopodobnie nawiązanie do nazwy Dodge'a Intrepida.
  • Pojazd nie pojawia się w Grand Theft Auto V, można jednak kupić w Los Santos Customs sportowe felgi o nazwie "Feroci RR". Pliki gry zawierają również klip dźwiękowy radia policyjnego odnoszący się do samochodu (gdzie jest niepoprawnie wymówiony "Feroki"), co może oznaczać że został on wycięty z gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki