FANDOM

POJAZD
Feroci
Feroci (IV)
Występuje w
GTA IV
Typ czterodrzwiowy sedan
Producent Bravado
Przypomina Lexus GS (1991-96)/Honda Accord (1997-2002)

Feroci – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto IV. Jest mieszanką dwóch pojazdów: Lexusa GS (1991-96) i Hondy Accord (1997-2002) (zawiera też elementy z Dodge'a Intrepida drugiej generacji, jak stylistyka oznaczeń z tyłu samochodu, a także fakt, że jest produkowany przez Bravado). Feroci jest napędzane silnikami V6. Występuje w całym Liberty City, ale najczęściej w Algonquin. Przyspieszenie tego pojazdu jest dobre, lecz nie zachwycające. Feroci dobrze się prowadzi i hamuje. Jest dość wytrzymały; potrafi wytrzymać wiele uderzeń przed unieruchomieniem.

Po lotnisku Francis International Airport jeżdżą przerobione wersje Ferociego, używane przez linie lotnicze FlyUS. Mają inny malunek i lampę na dachu. Feroci ma także inny wariant, używany przez Triadę.

Ciekawostki Edytuj

  • W języku włoskim słowo Feroci oznacza okrutny, srogi lub dziki. Jest to prawdopodobnie nawiązanie do nazwy Dodge'a Intrepida.
  • Pojazd nie pojawia się w Grand Theft Auto V, można jednak kupić w Los Santos Customs sportowe felgi o nazwie "Feroci RR". Pliki gry zawierają również klip dźwiękowy radia policyjnego odnoszący się do samochodu (gdzie jest niepoprawnie wymówiony "Feroki"), co może oznaczać że został on wycięty z gry.
  • Auto przypomina Forelli Exsess.
  • Wariant Triady posiada pod tylną tablicą rejestracyjną napis "Feroci JDM VIP". JDM to styl tuningu pojazdów, głównie japońskich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki