Wikia

GTA Wiki

Feltzer

Dyskusja0
5197stron na
tej wiki
POJAZD
Feltzer
Feltzer (IV)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
GTA V
Typ dwudrzwiowy, zwykły
Producent Benefactor
Przypomina Mercedes-Benz R107 (SA),
Mercedes-Benz SLK drugiej generacji (IV)

Mercedes-Benz SL R231 (V)

Tuning TransFender

Feltzer – dwudrzwiowy samochód występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas, Feltzer jest wzorowany na Mercedesie-Benz R107 z lat 1971-89. Ma dość dobrą prędkość maksymalną, lecz niezbyt dobrze się prowadzi, jest także bardzo lekki; ma także dość słabe przyspieszenie.

W GTA IV, Feltzer jest produkowany przez firmę Benefactor. Jest wzorowany na Mercedesie-Benz SLK drugiej generacji. Występuje w kilku wariantach: z dachem lub w wersji kabriolet. Jest napędzany przez silnik V8, ma dość dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Dość dobrze się prowadzi i hamuje. Jest wytrzymały na uderzenia, potrafi wytrzymać kilkanaście mocnych uderzeń. Jest jednak wrażliwy na uszkodzenia zadane pociskami.

W GTA V, Feltzer jest wzorowany na Mercedesie SL. Nadal jest produkowany przez firmę Benefactor. Dostępny jest w dwóch wariantach z sztywnym dachem i w wersji cabrio. W GTA V została dodana funkcja, dzięki której można otwierać i zamykać dach . 

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V 

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki