FANDOM

Feltzer – dwudrzwiowy samochód występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas, Feltzer jest wzorowany na Mercedesie-Benz R107 z lat 1971-89. Ma dość dobrą prędkość maksymalną, lecz niezbyt dobrze się prowadzi, jest także bardzo lekki; ma także dość słabe przyspieszenie.

W GTA IV, Feltzer jest produkowany przez firmę Benefactor. Jest wzorowany na Mercedesie-Benz SLK drugiej generacji. Występuje w kilku wariantach: z dachem lub w wersji kabriolet. Jest napędzany przez silnik V8, ma dość dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Dość dobrze się prowadzi i hamuje. Jest wytrzymały na uderzenia, potrafi wytrzymać kilkanaście mocnych uderzeń. Jest jednak wrażliwy na uszkodzenia zadane pociskami.

W GTA V, Feltzer jest wzorowany na Mercedesie SL. Jest bardzo podobny do wersji z GTA IV jednak jego wygląd sugeruje, iż jest to wersja wyścigowa z homologacją drogową. Nadal jest produkowany przez firmę Benefactor

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

  • Czasami pojawia się na parkingu za Obserwatorium Astronomicznym. 
  • Może zostać kupiony za $145 000 ze strony Legendarymotorsport.net.

Ciekawostki Edytuj

  • Stirling GT początkowo miał nazywać się Feltzer Classic, czego można dowiedzieć się z plików gry.
  • W GTA San Andreas Feltzer może naraz występować w dwóch kolorach. Jeden to kolor karoserii, a drugi tapicerki. Koloru tapicerki normalnie nie można zmienić w warsztacie. Możemy ten kolor zmienić na czarny za pomocą kodu na pojawianie się pojazdów w kolorze czarnym, a za pomocą innego kodu – na różowy. Pozostałe kolory można uzyskać tylko za pomocą modyfikacji bądź sztuczek.
  • W GTA IV Feltzer nigdy nie pojawia się zablokowany. Jest to spowodowane sposobem weryfikowania procesu włamywania do auta. Gra nie sprawdza czy auto zostało odblokowane, tylko czy wybito szybę. A ponieważ auto nigdy nie ma szyb, Niko bez problemu otwiera drzwi.

Galeria Edytuj