Wikia

GTA Wiki

Faggio

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POJAZD
Faggio
Faggio (SA)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Typ skuter
Producent Pegassi
Przypomina Piaggio Vespa (lata 70.-80; uniwersum 3D, TBGT, V),
Baccio DLX 50 (IV)
Tuning brak
Zobacz Dostawca pizzy,
Noodleboy,
Ventoso

Faggio – skuter występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony (ze zmienionym wyglądem) oraz w Grand Theft Auto V.

Wygląd Faggio pozostawał niezmieniony w całym uniwersum 3D - Faggio wciąż był wzorowany na jednym z motocyklów Piaggio Vespa, produkowanych w latach 1970-80. Faggio jest najwolniejszym motocyklem we wszystkich grach, lecz ma bardzo dobre przyspieszenie, niską masę i bardzo dobrze się nim steruje.

W GTA IV, Faggio przypomina skuter Baccio DLX 50; ma nowy odgłos silnika, nadal jest najwolniejszym motocyklem w grze. Używając tego motocykla, bardzo łatwo jest wykonywać długodystansowe wheelie. W dodatku The Ballad of Gay Tony, wygląd Faggio został zmieniony; bardziej przypomina wersję tego skutera z uniwersum 3D. Taka wersja występuje też w GTA V.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwa najprawdopodobniej pochodzi z połączenia nazwy firmy produkującej skutery Piaggio ze słowem "fag" (ang. ciota).
  • Faggio na którym Trevor jedzie obok swojego skuterowego brata po przełączeniu postaci ma unikalną rejestrację BETTY32. Identyczną ma Bodhi Trevora.
  • Słowo Faggio w języku włoskim oznacza Buk.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki