Wikia

GTA Wiki

FIB Buffalo

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POJAZD
FIB Buffalo
FIB Buffalo (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA V
Typ pojazd stróżów prawa
Przypomina Dodge Charger R/T (2008)
Zobacz Buffalo

FIB Buffalo – czterodrzwiowy samochód sportowy używany przez FIB, występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. FIB Buffalo jest jednym z kilku samochodów produkowanych przez fikcyjną firmę Bravado.

Opis Edytuj

Samochód ten jest innym pojazdem niż Buffalo z Grand Theft Auto: San Andreas. Przede wszystkim jest czterodrzwiowy, poza tym FIB Buffalo jest wzorowany na Dodge'u Chargerze R/T z 2008 roku, jego przód ma kilka podobieństw do Forda Mustanga lat 2005-09. Buffalo, mimo, iż jest reklamowane na billboardach w mieście, nie występuje w wersji cywilnej w Grand Theft Auto IV. Samochód nie posiada radia, ma za to komputer policyjny. Podobnie jak jego poprzednikami, samochodem tym można wykonywać misje stróża prawa. Buffalo posiada dwa zestawy świateł sygnalizacyjnych: czerwone i niebieskie. Znajdują się one na atrapie chłodnicy oraz za tylną szybą.

Buffalo jest napędzane silnikiem sześciocylindrowym V6. Daje duże osiągi, ale możliwe, że samochód może wypaść z trasy przy ostrych zakrętach. Nie jest tak mocnym samochodem, jak sugerowałby jego wygląd lub nazwa (bawół). Ma dość delikatną konstrukcję i jest podatny na pociski.

Wersja cywilna FIB Buffalo wystąpiła w Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV

  • Gracz jest przez nie ścigany, mając przynajmniej czwarty stopień poszukiwań.
  • Występuje w misjach To Live and Die in Alderney (IV), Bad Cop Drop, Marta Full of Grace (TLaD), Going Deep (TBGT).
  • Może zostać uzyskany poprzez wpisanie kodu 227-555-0100.
  • Innym sposobem jest wejście na stronę internetową littlelacysurprisepageant.com (używając komputera w jednej z kryjówek) i przeczekanie na przyjazd FIB. Jeśli zostanie wysłany na bohatera oddział NOoSE, przeładuj grę i spróbuj ponownie. Kiedy przyślą FIB, zabij agentów i zaparkuj samochód.

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • FIB Buffalo ma inny odgłos silnika niż Buffalo ponieważ mają inne silniki.

Więcej od Wikii

Losowa wiki