FANDOM

FIB Buffalo – czterodrzwiowy samochód sportowy używany przez FIB, występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. FIB Buffalo jest jednym z kilku samochodów produkowanych przez fikcyjną firmę Bravado.

Opis Edytuj

Samochód ten jest innym pojazdem niż Buffalo z Grand Theft Auto: San Andreas. Przede wszystkim jest czterodrzwiowy, poza tym FIB Buffalo jest wzorowany na Dodge'u Chargerze R/T z 2008 roku, jego przód ma kilka podobieństw do Forda Mustanga lat 2005-09. Buffalo, mimo, iż jest reklamowane na billboardach w mieście, nie występuje w wersji cywilnej w Grand Theft Auto IV. Samochód nie posiada radia, ma za to komputer policyjny. Podobnie jak jego poprzednikami, samochodem tym można wykonywać misje stróża prawa. Buffalo posiada dwa zestawy świateł sygnalizacyjnych: czerwone i niebieskie. Znajdują się one na atrapie chłodnicy oraz za tylną szybą.

Buffalo jest napędzane silnikiem sześciocylindrowym V6. Daje duże osiągi, ale możliwe, że samochód może wypaść z trasy przy ostrych zakrętach. Nie jest tak mocnym samochodem, jak sugerowałby jego wygląd lub nazwa (bawół). Ma dość delikatną konstrukcję i jest podatny na pociski.

Wersja cywilna FIB Buffalo wystąpiła w Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

  • Przy satelitach blisko Sandy Shores pomiędzy 10:00 i 11:00 godz.

Ciekawostki Edytuj

  • FIB Buffalo ma inny odgłos silnika niż Buffalo ponieważ mają inne silniki.

Galeria Edytuj