Wikia

GTA Wiki

FBI Washington

Dyskusja0
5375stron na
tej wiki
POJAZD
FBI Washington
Wóz FBI
Wóz FBI (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Typ policyjny
Zobacz Washington, Samochód FBI

FBI Washington – czterodrzwiowy sedan używany przez agentów FBI w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Występuje także w Grand Theft Auto: Vice City (jako Wóz FBI).

W Grand Theft Auto: Vice City, Wóz FBI nie jest używany przez właścicieli do ścigania gracza (używany jest Rancher FBI) - jest to jeden z dwóch wozów policyjnych (drugim jest S.W.A.T.) w całej serii GTA, który nie ściga gracza po uzyskaniu wybranego poziomu złej sławy. Można go znaleźć w jednym miejscu. Ma lepsze sterowanie i jest szybszy od normalnego Washingtona, zawsze jest koloru czarnego. Można w nim rozpocząć misję stróża prawa. Posiada syrenę, lecz nie ma świateł sygnałowych. Podobnie, jak w przypadku VCPD Cheetaha można go przemalować w Pay 'n' Sprayu lecz nie zmienia swojego koloru w przeciwieństwie do ww. pojazdu – jednak poziom zainteresowania policji graczem znika, a samochód zostaje naprawiony.

W Grand Theft Auto: Vice City Stories zamiast FBI Ranchera jest używany właśnie FBI Washington. Występuje w kolorze białym; zawsze wygląda tak na blokadach, podczas pościgów mogą wystąpić również wersje czarne oraz jasnoniebieskie. W przeciwieństwie do wersji z GTA Vice City, posiada światła.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki