Fandom

GTA Wiki

FBI Rancher

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gwiazda (1).png
POJAZD
FBI Rancher
Rancher FBI, FIB Rancher
Rancher FBI (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA Chinatown Wars
Typ policyjny
Przypomina Chevrolet Suburban (1981-91)
Tuning brak
Zobacz Rancher,
FBI Cruiser,
Samochód FBI,
FBI Washington,
FIB Buffalo

FBI Rancher – czterodrzwiowy pojazd terenowy używany przez FBI w Grand Theft Auto: Vice City (jako Rancher FBI, ang. Rancher FBI), Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Chinatown Wars (jako FIB Rancher). Ściga gracza po uzyskaniu 5. poziomu poszukiwań. Pojazd ten występuje także w Grand Theft Auto: Vice City Stories, lecz można go uzyskać tylko poprzez modyfikacje. Może zostać użyty do wykonywania misji stróża prawa.

FBI Rancher jest długim (dłuższym od Ranchera), czterodrzwiowym (Rancher jest dwudrzwiowy) SUV-em. Zawsze występuje w kolorze czarnym. Ma napęd na tylne koła, jest dość szybki, ma dość dobre przyspieszenie. W GTA Vice City niezbyt dobrze radzi sobie w terenie. Wersja występująca w GTA San Andreas ma opony terenowe. FBI Rancher przypomina Chevroleta Suburbana z lat 1981-91.

W GTA Chinatown Wars, gdy wsiądziemy do niego, dostaniemy 5 nabojów do strzelby.

W GTA Vice City Stories FBI Ranchera zastąpił FBI Washington. FBI Rancher może zostać uzyskany przez stosowanie np. Cheat Device. Wersja występująca w GTA Chinatown Wars jest wzorowana na Cavalcade.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City i San Andreas

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki