Wikia

GTA Wiki

Express Car Service

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
Express Car Service (IV)

Budynek Express Car Service w Hove Beach

Express Car Service (także Roman's Taxi Depot oraz Bellic Enterprises) – firma taksówkarska położona na rogu Cisco Street oraz Iroquois Avenue w Hove Beach w Broker. Jej założycielem i właścicielem jest Roman Bellic.

Opis Edytuj

Budynek możemy zobaczyć po raz pierwszy, wjeżdżając do dzielnicy Hove Beach podczas misji The Cousins Bellic (wtedy Roman trochę o niej opowie). Składa się z biura (widzianego tylko podczas cut-scenek) i małego parkingu, gdzie zawsze stoi czarne Esperanto (podczas misji także Roman's Taxi).

Budynek firmy taksówkarskiej istnieje do misji Roman's Sorrow, kiedy to zostaje spalony przez rosyjską mafię z polecenia Dimitriego Rascalova. Po otrzymaniu odszkodowania za zniszczenia, Roman otwiera nową zajezdnię w Algonquin. Później, taksówki Romana (przerabiane Esperanto) zostają zastąpione przez Cavalcade. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu przyjaźni z kuzynem, Niko będzie mógł wezwać taksówkę (przejazd nią jest darmowy).

W roku 2009 (podczas akcji GTA: Chinatown Wars), budynek Express Car Service w Broker jest już odbudowany.

W 2013 (podczas akcji Grand Theft Auto V) firma nadal funkcjonuje, co potwierdza jeden z wpisów Tavella Clintona na Lifeinvaderze. Twierdzi on, że taksówki Romana są najgorszymi na świecie.

Znani pracownicy Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki