Espresso na wynos!
(ang. Espresso-2-Go!)
Espresso na wynos! (7)
Claude niszczy jedną z budek z kawą
Gra Grand Theft Auto III
Dla Asuka Kasen (III - HUD) Asuka Kasen
Lokalizacja plac budowy Staunton Plaza w Fort Staunton,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zniszczenie 9 punktów sprzedaży narkotyków
Nagroda $40 000
Wymagania Przynęta
Odblokowuje Wyrzutnia ziemia-powietrze
Niezaliczenie upłynięcie limitu czasowego (8:00)

Espresso na wynos! – siódma misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam Asuka Kasen.

Solucja Edytuj

Asuka mówi Claude'owi o przykrywce Cataliny, pod którą jej ludzie sprzedają prochy — Domie Kawy Kappa. Na terenie całego miasta znajduje się kilka budek z kawą, w której sprzedaje się także narkotyki. Asuka każe Claude'owi je zniszczyć.

Ogółem, w całym mieście znajduje się 9 budek z kawą - 2 w Portland, 5 na wyspie Staunton oraz 2 w Shoreside Vale. Po zniszczeniu pierwszej budki uruchomi się limit czasowy (8:00), w którym należy zniszczyć pozostałe osiem. Jedziemy do Portland, gdzie zaczniemy niszczenie budek - niszczymy je za pomocą mocnego uderzenia samochodu lub rakiety z wyrzutni rakiet. Oto lokalizacje budek (jeżeli nie znamy dokładnego położenia budki, wystarczy pojechać w jej okolice - pojawi się na radarze):

Gdy zniszczymy wszystkie budki (uważamy, każda jest strzeżona przez Kolumbijczyka), misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie tej misji poruszanie się po ulicach St Marks będzie trochę bezpieczniejsze niż zwykle, gdyż mafia nie będzie używała kompletu pistolet+obrzyn, tylko pistolet+uzi (choć gracz nadal będzie atakowany)[1]. Po wykonaniu misji sytuacja jednak wróci do normy – mafia zrezygnuje z uzi na rzecz obrzynów.
  • Jest to jedna z dwóch takich misji. Drugą jest misja Wielki i żylasty.
  • Pomimo iż niszczymy budki i nie musimy nikogo zabijać, pojawia się napis Ofiary.
  • Można sobie ułatwić wykonanie misji. Najpierw znajdujemy budki na wszystkich 3 wyspach, ukazują się one na radarze po dojechaniu w okolice każdej z nich. Potem zaczynamy je niszczyć. Dopóki nie zniszczymy żadnej z budek, gra nie uruchomi limitu czasowego.

  1. main.scm>set_gang 0 primary_weapon_to 2 secondary_weapon_to 3
Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Espresso na wynos! Następna:
Asuka Kasen (III - HUD) Przynęta Asuka Kasen (III - HUD) Wyrzutnia ziemia-powietrze