Wikia

GTA Wiki

Elizabeta Torres

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
Gwiazda (1)
POSTAĆ
Elizabeta Torres
Elizabeta Torres (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Aka Liz, Bet
Płeć Kobieta
Urodzona w 1977 w South Bohan, Bohan
Dom South Bohan, Liberty City
Narodowość Portorykanka
Związki Jorge, Andreas, Marta, The Lost Brotherhood, Uptown Riders, McReary Mob, Niko Bellic, Mallorie Bardas, Playboy X, Manny Escuela, Johnny Klebitz
Pojazdy różowe Voodoo
Biznes handel narkotykami
Głos Charlie Parker
Elizabeta Torres (IV - art)

Artwork Elizabety

Elizabeta Torres – postać występująca w Grand Theft Auto IV i The Lost and Damned. Jest 31-letnią dilerką narkotyków z Bohan, którą Niko poznał dzięki Mallorie Bardas.

Początkowo wysyła Niko Bellica, aby chronił Patricka McReary podczas transakcji narkotykowej. Transakcja układa się niefortunnie, sytuacja zmusza Niko do zabijania napastników ze karabinu snajperskiego.

Później Elizabetę można zobaczyć na imprezie tańczącą z Carmen Ortiz i pewną Azjatką. Wówczas wysyła Niko Bellica wraz z Playboyem X i Johnnym Klebitzem na transakcję narkotykową (Blow Your Cover, Buyer's Market).

Później, Johnny Klebitz pracuje z Elizabetą, kradnąc dla niej furgonetkę z kokainą, należącą wcześniej do gangu Angels of Death (Heavy Toll). Do tego zadania zaangażowała także Malca oraz DeSeana z Uptown Riders, by przygotowali zasadzkę na konwój przy bramkach przejazdowych do Bohan.

Liz ponownie daje pracę Johnny'emu, by odebrał Martę, przyjaciółkę i rozwoziciela narkotyków z Portoryko. Na lotnisku została aresztowana, ale uciekła, gdy Klebitz kopnął agenta w genitalia.

Następnie, po kłótni z Little Jacobem o jakichś opryszków, którzy ukradli jej kokę, Elizabeta prosi Niko o odzyskanie jej. Niko wykonuje zadanie, lecz później jest zmuszony do oddania towaru Michelle (The Snow Storm). Później, policja zaczyna podejrzewać Elizabetę o udział w przemyśle narkotykowym, co powoduje, że Bet jest coraz bardziej nerwowa, niespokojna, paranoiczna.

Kiedy Niko spotyka Elizabetę ostatni raz, ta wyjaśnia mu, że czuje gliny na karku oraz to, że jej ochroniarz – Jorge ją wystawił. Podczas tej rozmowy, do mieszkania Liz wchodzi Manny Escuela i Jay Hamilton z zamiarem nagrania o niej reportażu. Wściekła Elizabeta zabija ich obydwu i każe Niko odwieźć ciała do znajomego lekarza.

Elizabeta po raz ostatni angażuje Klebitza wraz z Uptown Riders do sprzedaży koki parze z Bohan (Shifting Weight), lecz transakcja nie udaje się. Jedna z osób strzela w Hexera Johhny'ego, zmuszając go do jazdy z Malcem. Policja odbiera to jako atak terrorystyczny i wysyła wielu funkcjonariuszy do przyciśnięcia Klebitza i Malca. Wszyscy uciekli, a Johnny wziął niesprawny radiowóz. Po tym zdarzeniu, Liz ostrzega szefa The Lost, aby trzymał się z dala od niej, bo może się sparzyć.

Bezpośrednio po tym, Elizabeta dostaje się do aresztu. Według przekazów Weazel News, Liberty Tree i wiadomości radiowych, została skazana na 300 lat pozbawienia wolności za 30 zarzutów (10 lat za każdy) dystrybucji kokainy (wyrok wydał sędzia Mitt Burrows).

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

CiekawostkiEdytuj

  • Elizabeta jest jedyną kobietą, będącą pracodawcą w GTA IV (jeśli nie liczyć Michelle; misją od niej była tylko randka).
  • Elizabeta jest biseksualna – miała czterech mężów, z którymi się rozwiodła. Flirtowała także z Carmen Ortiz.

Więcej od Wikii

Losowa wiki