Wikia

GTA Wiki

Elizabeta Torres

6499stron na
tej wiki
Dyskusja0
Gwiazda (1).png
POSTAĆ
Elizabeta Torres
Elizabeta Torres (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Aka Liz, Bet
Płeć Kobieta
Urodzona w 1977 w South Bohan, Bohan
Dom South Bohan, Liberty City
Narodowość Portorykanka
Związki Jorge, Andreas, Marta, The Lost Brotherhood, Uptown Riders, McReary Mob, Niko Bellic, Mallorie Bardas, Playboy X, Manny Escuela, Johnny Klebitz
Pojazdy różowe Voodoo
Biznes handel narkotykami
Głos Charlie Parker
Elizabeta Torres (IV - art).jpg

Artwork Elizabety

Elizabeta Torres – postać występująca w Grand Theft Auto IV i The Lost and Damned. Jest 31-letnią dilerką narkotyków z Bohan, którą Niko poznał dzięki Mallorie Bardas.

Biografia Edytuj

Elizabeta urodziła się w 1977 roku w South Bohan, w Bohan. Już jako nastolatka miała kontakt z narkotykami. W 1991 i 1993 roku policja znalazła u nie w mieszkaniu crack. W wieku 17 lat napadła na człowieka, za co została aresztowana. W 1996 roku ponownie policja znalazła u niej w domu narkotyki, lecz tym razem była to heroina. Później w 2000 roku została aresztowana za nielegalne posiadanie broni, a rok potem za współżycie z osobą nieletnią.

Początkowo wysyła Niko Bellica, aby chronił Patricka McReary podczas transakcji narkotykowej. Transakcja układa się niefortunnie, sytuacja zmusza Niko do zabijania napastników ze karabinu snajperskiego.

Później Elizabetę można zobaczyć na imprezie tańczącą z Carmen Ortiz i pewną Azjatką. Wówczas wysyła Niko Bellica wraz z Playboyem X i Johnnym Klebitzem na transakcję narkotykową (Blow Your Cover, Buyer's Market).

Później, Johnny Klebitz pracuje z Elizabetą, kradnąc dla niej furgonetkę z kokainą, należącą wcześniej do gangu Angels of Death (Heavy Toll). Do tego zadania zaangażowała także Malca oraz DeSeana z Uptown Riders, by przygotowali zasadzkę na konwój przy bramkach przejazdowych do Bohan.

Liz ponownie daje pracę Johnny'emu, by odebrał Martę, przyjaciółkę i rozwoziciela narkotyków z Portoryko. Na lotnisku została aresztowana, ale uciekła, gdy Klebitz kopnął agenta w genitalia.

Następnie, po kłótni z Little Jacobem o jakichś opryszków, którzy ukradli jej kokę, Elizabeta prosi Niko o odzyskanie jej. Niko wykonuje zadanie, lecz później jest zmuszony do oddania towaru Michelle (The Snow Storm). Później, policja zaczyna podejrzewać Elizabetę o udział w przemyśle narkotykowym, co powoduje, że Bet jest coraz bardziej nerwowa, niespokojna, paranoiczna.

Kiedy Niko spotyka Elizabetę ostatni raz, ta wyjaśnia mu, że czuje gliny na karku oraz to, że jej ochroniarz – Jorge ją wystawił. Podczas tej rozmowy, do mieszkania Liz wchodzi Manny Escuela i Jay Hamilton z zamiarem nagrania o niej reportażu. Wściekła Elizabeta zabija ich obydwu i każe Niko odwieźć ciała do znajomego lekarza.

Elizabeta po raz ostatni angażuje Klebitza wraz z Uptown Riders do sprzedaży koki parze z Bohan (Shifting Weight), lecz transakcja nie udaje się. Jedna z osób strzela w Hexera Johhny'ego, zmuszając go do jazdy z Malcem. Policja odbiera to jako atak terrorystyczny i wysyła wielu funkcjonariuszy do przyciśnięcia Klebitza i Malca. Wszyscy uciekli, a Johnny wziął niesprawny radiowóz. Po tym zdarzeniu, Liz ostrzega szefa The Lost, aby trzymał się z dala od niej, bo może się sparzyć.

Bezpośrednio po tym, Elizabeta dostaje się do aresztu. Według przekazów Weazel News, Liberty Tree i wiadomości radiowych, została skazana na 300 lat pozbawienia wolności za 30 zarzutów (10 lat za każdy) dystrybucji kokainy (wyrok wydał sędzia Mitt Burrows).

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Torres
IMIĘ Elizabeta
WIEK 31
MIEJSCE URODZENIA South Bohan, Liberty City
POWIĄZANIA Związana z handlarzami narkotykami z North Holland, jak również wyjętym spod prawa klubem motocyklowym Lost, amerykanami irlandzkiego pochodzenia w Dukes i Zachodnimi Indianami na wschodzie Liberty City.
REJESTR PRZEST. 1991 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Crack
1993 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Crack
1994 – Napaść
1996 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Heroina
2000 – Nielegalne posiadanie broni
2001 – Kryminalny akt seksualny: Nieletni
ADNOTACJE Handlarka narkotyków działająca na terenie South Bohan.
Uważa się, że bierze udział w sprzedaży dużych ilości kokainy, marihuany, MDMA i ekstazy[1] dystrybutorom ulicznym.
Znana z częstego uczęszczania do żeńskich siłowni i na korty tenisowe.

SURNAME Torres
FIRST NAME Elizabeta
AGE 31
PLACE OF BIRTH South Bohan, Liberty City
AFFILIATIONS Linked to drug dealers in North Holland as well as the Lost OMG, Irish-Americans in Dukes and West Indians in East Liberty City.
CRYMINAL RECORD 1991 – Possession Controlled Substance: Crack Cocaine
1993 – Possession Controlled Substance: Crack Cocaine
1994 – Assault
1996 – Possession Controlled Substance: Heroin
2000 – Criminal Possession Weapon
2001 – Criminal Sexual Act: Minor
NOTES South Bohan based drug dealer.
Believed to be involved in the sale of large quantities of cocaine, marijuana, mdma, and ecstasy[1] to street distributors.
Known to frequent female gyms and tennis courts.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

Ciekawostki Edytuj

  • Elizabeta jest jedyną kobietą, będącą pracodawcą w GTA IV (jeśli nie liczyć Michelle; misją od niej była tylko randka).
  • Elizabeta jest biseksualna – miała czterech mężów, z którymi się rozwiodła. Flirtowała także z Carmen Ortiz.
  • Na artworku wygląda ona młodziej niż w grze.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 MDMA i ekstazy to dwie różne nazwy tego samego rodzaju narkotyków, lecz w oryginalnej wersji gry wymienione są jako osobne rodzaje narkotyków.

Więcej od Wikii

Losowa wiki