Fandom

GTA Wiki

Eddie Pulaski

6724strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Eddie Pulaski
Eddie Pulaski (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1992 w Bone County, San Andreas
Narodowość Amerykanin pochodzenia polskiego[1]
Związki C.R.A.S.H., LSPD, Ballas, Los Santos Vagos, Carl Johnson
Biznes łapówkarstwo
Głos †Chris Penn

Edward „Eddie” Pulaski – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas.

Eddie jest skorumpowanym policjantem pochodzenia polskiego[1]. Istnieje prawdopodobieństwo, że jest rasistą, na co wskazują jego słowa skierowane do meksykańskiego taksówkarza na początku gry[2] oraz nieprzypadkowe nazwisko, gdyż w Stanach Zjednoczonych znajduje się miejscowość Pulaski, która nie dość, że jest jednym z największych skupisk amerykańskiej Polonii, to też tam powstała rasistowska organizacja "Ku Klux Klan". Pulaski był średniego wzrostu mężczyzną z lekką nadwagą i krótkimi włosami. Posiadał samochód Buffalo z napisem Pulaski na tablicach rejestracyjnych.

Historia Edytuj

W 1992 roku Eddie Pulaski wraz z Frankiem Tenpennym i Jimmym Hernandezem wrobił Carla Johnsona w zabójstwo dokonane przez nich na Ralphie Pendelburym, by ten pomagał im się wymigać od więzienia.

Jakiś czas później Eddie i Frank zażądali od Carla, by ukradł dokumenty z rąk policji, które mocno ich obciążały. Carlowi udało się to zdobyć i Frank po przeczytaniu raportu domyślił się, że to porucznik Hernandez był donosicielem, w związku z czym szef C.R.A.S.H. podjął próbę zabicia Jimmy'ego i kazał Carlowi wykopać grób dla zdrajcy. Eddie z kolei nadzorował prace. Jimmy Hernandez podjął ostatnią próbę ratunku i próbował pobić Eddiego, ten jednak zabija go i ucieka. Goniony później przez Carla wykrzykiwał różne niemiłe teksty na temat jego rodziny i przyjaciół. Ginie z rąk Carla podczas pościgu.

Eddie nie dożył procesu sądowego w Los Santos w przeciwieństwie do Franka Tenpenny'ego. Z reportażu telewizyjnego na temat tego procesu wynika, że policja nic nie wie o śmierci Eddiego.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko, Pulaski, jest nawiązaniem do generała Kazimierza Pułaskiego.
  • Misja W samo południe jest jedyną misją, w której Pulaski występuje poza przerywnikami.
  • W wersji beta miał on dłuższe, czarne włosy.
  • Pulaski jest jedynym policjantem z C.R.A.S.H., którego zabija protagonista.

Występowanie w misjachEdytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Fragment misji Koniec kolejki:
    Melvin Harris: Pierdolić Tenpenny'ego i jego polskiego pieska.
  2. Fragment misji Początki:
    Eddie Pulaski: Wynoś się stąd, spasiony gnoju! Głupi Meksykaniec…

Więcej w Fandom

Losowa wiki