Wikia

GTA Wiki

Eddie Pulaski

Dyskusja0
5341stron na
tej wiki
POSTAĆ
Eddie Pulaski
Eddie Pulaski (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1992 w Bone County, San Andreas
Narodowość Amerykanin pochodzenia polskiego[1]
Związki C.R.A.S.H., LSPD, Ballas, Los Santos Vagos, Carl Johnson
Biznes łapówkarstwo
Głos †Chris Penn

Edward "Eddie" Pulaski – postać z gry Grand Theft Auto: San Andreas.

Eddie jest skorumpowanym policjantem pochodzenia polskiego[1]. Istnieje prawdopodobieństwo, że jest rasistą, na co wskazują jego słowa skierowane do meksykańskiego taksówkarza na początku gry[2] oraz nieprzypadkowe nazwisko, gdyż w Stanach Zjednoczonych znajduje się miejscowość Pulaski, która nie dość, że jest jednym z największych skupisk amerykańskiej Polonii, to też tam powstała rasistowska organizacja "Ku Klux Klan". Pulaski był średniego wzrostu mężczyzną z lekką nadwagą i krótkimi włosami. Posiadał samochód Buffalo z napisem Pulaski na tablicach rejestracyjnych.

Historia Edytuj

W 1992 roku Eddie Pulaski wraz z Frankiem Tenpennym i Jimmym Hernandezem wrobił Carla Johnsona w zabójstwo dokonane przez nich na Ralphie Pendelburym, by ten pomagał im się wymigać od więzienia. Sam szedł zapatrzony za Frankiem.

Jakiś czas później Eddie i Frank zażądali od Carla, by ukradł dokumenty z rąk policji, które mocno ich obciążały. Carlowi udało się to zdobyć i Frank po przeczytaniu raportu domyślił się, że to porucznik Hernandez był donosicielem. Z tego Frank podjął próbę zabicia Jimmy'ego i kazał Carlowi wykopać grób dla zdrajcy. Eddie z kolei nadzorował prace. Jimmy Hernandez podjął ostatnią próbę ratunku i próbował pobić Eddiego, ten jednak zabija go i ucieka. Goniony później przez Carla wykrzykiwał różne teksty na temat jego matki i siostry. Ginie z rąk Carla na dwa sposoby - poprzez wypadek samochodowy oraz poprzez zniszczenie jego auta i strzału w głowę. W drugim przypadku, zapytany przez Carla o ostatnie życzenie, odpowiada: Mogę przelecieć twoją siostrę?

Eddie nie doczekał się procesu sądowego w Los Santos w przeciwieństwie do Franka Tenpenny'ego. Z reportażu telewizyjnego na temat tego procesu wynika, że policja nie wie nawet o śmierci Eddiego.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwisko Pulaski nawiązuje do gen. Kazimierza Pułaskiego.

Występowanie w misjachEdytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Fragment misji Koniec kolejki:
    Melvin Harris: Pierdolić Tenpenny'ego i jego polskiego pieska.
  2. Fragment misji Początki:
    Eddie Pulaski: Wynoś się stąd, spasiony gnoju! Głupi Meksykaniec...

Więcej od Wikii

Losowa wiki