FANDOM

Dziewczynki Luigiego – pierwsza misja, którą Claude otrzymuje od Luigiego Goterellego. Niezaliczenie tej misji spowoduje, że protagonista zostanie przeniesiony z powrotem do swojej kryjówki i będzie musiał jeszcze raz pojechać do klubu Luigiego.

Solucja Edytuj

Misja ta jest kontynuacją pierwszej. Po krótkim zapoznaniu się z Luigim, dostaniemy od niego pierwsze zlecenie. Na samym początku, zdobywamy jakiś samochód (np. Kuruma, którą tu przybyliśmy). Następnie, jedziemy do szpitala w Portland View, podjeżdżamy do Misty (nad głową ma niebieską strzałkę) i czekamy, aż wsiądzie. Gdy to zrobi, odwozimy ją do klubu Luigiego.

Ciekawostki Edytuj

  • Cut-scenka z początku tej misji jest najdłuższą scenką rozpoczynającą misję w GTA III, ex aequo z cut-scenką początkową z misji Wymiana – obie trwają 1:05. Dłuższe są tylko scenki rozpoczynające i kończące grę oraz scenka ze środka misji Grand Theft Aero.
  • Misty ma w tej misji dużo zdrowia.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Dziewczynki Luigiego Następna:
Wolność w Liberty Luigi Goterelli (III - HUD) Moje dziwki nie ćpają!

Przypisy

  1. Słowa te 8-Ball wypowiada po wejściu do klubu. W czasie ich wyświetlania nie pojawiają się napisy, nie ma ich także w pliku językowym (american.gxt).