FANDOM

Dzielnica Czerwonych Świateł (mapa)

Położenie Dzielnicy Czerwonych Świateł na mapie Portland

Dzielnica Czerwonych Świateł (ang. Red Light District, w GTA Advance Red Light) – dzielnica położona w środkowo-zachodnim Portland w Liberty City. Graniczy z Wzgórzami Hepburn od północy, z Saint Mark's od wschodu, z Chinatown od południa, od zachodu graniczy z wodą.

Tak jak wskazuje angielska nazwa dzielnicy, Dzielnica Czerwonych Świateł jest dzielnicą typu red-light district. Oznacza to, że w dzielnicy znajdują się kluby striptizowe, sex-shopy i dużo prostytutek. Prostytutki i bezdomni stanowią większość przechodniów w dzielnicy.

Jak można dowiedzieć się z gazety Liberty Tree, dzielnica ta była kiedyś wielkim centrum rozrywki dla dorosłych, lecz w ostatnich latach straciła swój prestiż. W 1996 roku zaczęto rozważać renowację dzielnicy, lecz projekt został zatwierdzony dopiero pięć lat później w 2001 roku. Jej renowacja miała potrwać aż do 2003 roku.

Dzielnica jest pełna przechodniów przez całą dobę, jednak alfonsów i prostytutki można częściej zobaczyć w nocy. Korzystając z usług prostytutek, można podnieść maksymalne zdrowie o 25 punktów.

Podczas gdy większość dzielnicy posiada charakter opisany powyżej, jej granice nie zachowują tego charakteru. Zachodni kraniec dzielnicy jest zajmowany przez betonowe molo, ciągnące się także przez Chinatown, Callahan Point, Wzgórza Hepburn i Harwood.

Najważniejszymi punktami zainteresowania w dzielnicy są kryjówka, znajdująca się w środkowej części dzielnicy (tylko w GTA III), Pay 'n' Spray niedaleko kryjówki i Ammu-Nation, znajdujące się na wschodniej granicy dzielnicy. W dzielnicy znajduje się też kilka zbiorników z olejem GIANT oraz plakaty filmu erotycznego Up A Dark Alley.

Biznesy Edytuj

1992 Edytuj

1998 Edytuj

2000 Edytuj

2001 Edytuj

Reklamy Edytuj

1998 Edytuj

2001 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Z niektórych obiektów, dochodzą głosy ludzi uprawiających seks.
  • Po ulicy, przy której znajduje się kryjówka, nie poruszają się żadni przechodnie.
  • W misji taksówkarskiej w GTA III dzielnica referowana jest jako Redlight (wersja PS2).

Galeria Edytuj