Dystrybucja – misja i misja dodatkowa występująca w Grand Theft Auto: Vice City.

Solucja Edytuj

Po wejściu do pojazdu włączamy muzykę (klawisz odpowiedzialny za klakson - PS2 L3, Shift) i jedziemy do skupisk ludzi. Klienci będą podchodzili do pojazdu i po chwili odchodzili ze sprzedaną działką narkotyków. Są dwa zasadnicze utrudnienia w tej misji: gangi i policja. Tych pierwszych można uniknąć poprzez niewjeżdżanie na teren ich działalności:

Tak więc najbezpieczniejszym miejscem do wykonania tej misji jest Vice City Beach, gdyż tylko jej niewielki skrawek jest zajęty przez jeden gang.

Drugim utrudnieniem jest ścigająca nas policja - co 4 sprzedane działki (4, 8, 12, …) poziom złej sławy będzie rósł o 1. Jednym z lepszych miejsc do uniknięcia mundurowych jest plaża - ścigać nas będzie co najwyżej dwóch policjantów na piechotę, którym łatwo uciec.

Bardzo dobrym sposobem na uniknięcie pościgu jest sprzedaż narkotyków w Viceport, w Vice Point lub w Ocean Beach, w okolicach Pay 'n' Spraya. Gdy tylko zauważymy, że zbliża się do nas policjant (w tym celu warto ustawić kamerę na najdalszy widok), wjeżdżamy do warsztatu, a po przemalowaniu kontynuujemy dystrybucję.

Po sprzedaży co najmniej 50 działek należy wyjść z wozu, aby zaliczyć misję.

Nagroda Edytuj

Nagroda na każdorazową sprzedaną jedną działkę narkotyków jest zależna od dzielnicy, w której przebywamy:

Poprzednia: Dystrybucja Następna:
Fabryka lodów Drukarnia (VC - HUD) W obronie własności

Przypisy

  1. Misja ta może, lecz nie musi odblokowywać W obronie własności, jednakże aby owa misja została odblokowana, gracz musi wykonać kilka misji, wśród których znajduje się właśnie "Dystrybucja".
  2. Ten warunek niezaliczenia obowiązuje, gdy celem misji jest zdobycie kapitału.