Dystrybucja

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja18 Share

Dystrybucja
(ang. Distribution)
Dystrybucja (7).jpg
Tommy prowadzi transakcję
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Fabryka lodów (VC - HUD).gif Fabryka lodów
Lokalizacja Fabryka lodów w Małej Hawanie, Vice City
Cel sprzedaż narkotyków
Nagroda dochód ze sprzedaży działek narkotyków,
fabryka generuje dochód do $3 000 dziennie
Wymagania Fabryka lodów
Odblokowuje W obronie własności[1]
Niezaliczenie sprzedaż mniej niż 50 działek[2]

Dystrybucja – misja i misja dodatkowa występująca w Grand Theft Auto: Vice City.

Solucja Edytuj

Po wejściu do pojazdu włączamy muzykę (klawisz odpowiedzialny za klakson - Przycisk "L3", Shift) i jedziemy do skupisk ludzi. Klienci będą podchodzili do pojazdu i po chwili odchodzili ze sprzedaną działką narkotyków. Są dwa zasadnicze utrudnienia w tej misji: gangi i policja. Tych pierwszych można uniknąć poprzez niewjeżdżanie na teren ich działalności:

  • Vice Point - północne tereny są zajęte przez gang ochroniarzy;
  • Wyspa Prawn - wyspa zajęta przez gang niedoszłych gangsterów;
  • Downtown - południowa część dzielnicy zajęta przez gang motocyklistów;
  • Małe Haiti - zajęte przez Haitańczyków;
  • Mała Hawana - zajęta przez Kubańczyków;
  • Fort Baxter - zajęta przez wojsko.

Tak więc najbezpieczniejszym miejscem do wykonania tej misji jest Vice City Beach, gdyż tylko jej niewielki skrawek jest zajęty przez jeden gang.

Drugim utrudnieniem jest ścigająca nas policja - co 4 sprzedane działki (4, 8, 12, …) poziom złej sławy będzie rósł o 1. Jednym z lepszych miejsc do uniknięcia mundurowych jest plaża - ścigać nas będzie co najwyżej dwóch policjantów na piechotę, którym łatwo uciec.

Bardzo dobrym sposobem na uniknięcie pościgu jest sprzedaż narkotyków w Viceport, w Vice Point lub w Ocean Beach, w okolicach Pay 'n' Spraya. Gdy tylko zauważymy, że zbliża się do nas policjant (w tym celu warto ustawić kamerę na najdalszy widok), wjeżdżamy do warsztatu, a po przemalowaniu kontynuujemy dystrybucję.

Po sprzedaży co najmniej 50 działek należy wyjść z wozu, aby zaliczyć misję.

Nagroda Edytuj

Nagroda na każdorazową sprzedaną jedną działkę narkotyków jest zależna od dzielnicy, w której przebywamy:

Poprzednia: Dystrybucja Następna:
Fabryka lodów Drukarnia (VC - HUD).gif W obronie własności

Przypisy

  1. Misja ta może, lecz nie musi odblokowywać W obronie własności, jednakże aby owa misja została odblokowana, gracz musi wykonać kilka misji, wśród których znajduje się właśnie "Dystrybucja".
  2. Ten warunek niezaliczenia obowiązuje, gdy celem misji jest zdobycie kapitału.