Wikia

GTA Wiki

Dwayne Forge

Dyskusja3
5078stron na
tej wiki
POSTAĆ
Dwayne Forge
Dwayne Forge (IV)
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1973
Zmarł w 2008 w Liberty City[1]
Dom Governor Greg Johnson Projects, Vespucci Circus, North Holland, Algonquin, Liberty City
Narodowość Afroamerykanin
Głos Devin Richards

Dwayne Forge (ur. 1973) - postać z Grand Theft Auto IV.

Dwayne jest byłym mentorem Playboya X. Mieszka w budynkach Governor Greg Johnson Projects przy Vespucci Circus w dzielnicy North Holland. Jest on pochodzenia afroamerykańskiego. Był on w przeszłości bardzo znanym kryminalistą w Liberty City. Czasami chciał zostać gliniarzem LCPD w latach 70. i 80. Chciał przekonać ludzi tego samego pochodzenia do dołączenia do policji. Miał on również problem z nauką (pisaniem i czytaniem). Jego ojciec zginał w porachunkach narkotykowych, lecz Dwayne nie czuł skruchy. Sam się przekonał, iż ma zdolności w matematyce i to mu ułatwia drogę do bycia dilerem narkotykowym. Póżniej założył mały gang o nazwie North Holland Hustlers.

W roku 1999, Dwayne został przyłapany na dystrybucji narkotyków i przyznano mu 9 lat w więzieniu, które spędził i wyszedł na wolność w 2008 roku. Po tym okazało się, iż nie ma on zbyt wielu przyjaciół. Jego dziewczyna, Cherise opuściła go dla Jayvona Simsona, znanego dilera w całym Liberty City. Czując się oszukanym, Dwayne jest wściekły, że jego były uczeń, Playboy X, ignoruje rady Dwayne’a. Playboy płaci Niko za pracę dla Dwayne’a. Dwayne i Niko odkrywają, że są w podobnej sytuacji i mają podobne charaktery, więc o koleżeństwo nie trudno. Niko pomaga Dwayne’owi zdobyć ponownie kolegów i reputację w mieście. Później w grze, gracz ma wybór, czy zabić Dwayne’a, czy Playboy’a X. Gdy zabijemy Dwayne’a, będzie on bezradny i wystarczy nam go tylko zabić. Dostaniemy wtedy premię od Playboy’a. Niko wtedy ma żale do siebie, gdyż twierdzi, że może zabił złą osobę, ponieważ Dwayne był jego przyjacielem, a on zabił go dla pieniędzy. Gdy zabijemy Playboya X, Dwayne przekazuje Niko apartament swojego ucznia, który miał dostać, gdyż twierdzi, że Niko wykonał "Kawał dobrej roboty" oraz zostaje jego przyjacielem. Jest dostępny w godzinach 11:00 - 3:00. Lubi jeść w Cluckin Bell i pić w Club Liberty. Poza tym lubi grę w kręgle i pójść do klubu ze striptizem.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas jednego ze spotkań przyjacielskich Dwayne mówi, że nie umie pisać. Jest to dość dziwne, gdyż wysyłał e-maile i SMS-y do Niko.
  • Jeśli Niko odpisze na jego e-maile'a negatywnie Dwayne nie zostanie jego przyjacielem.
  • Dwayne ma takie samo ubranie jak Dardan Petrela.
  • Posiada unikatowy kask z namalowaną czaszką.
  • Dwayne podczas jednego ze spotkań wyznaje Niko że miał ojca który został zabity przez dilerów. W dalszej części tej rozmowy możemy dowiedzieć się również że ojciec Dwayne'a nie był dobry dla niego.

Przypisy

  1. W misji The Holland Play... gracz może wybrać, czy chce zabić Dwayne'a, czy Playboya X.

Więcej od Wikii

Losowa wiki