Wikia

GTA Wiki

Dukes (pojazd)

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
POJAZD
Dukes
Dukes (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ muscle
Producent Imponte
Przypomina Dodge Charger (1969)

Disambig Może chodziło ci o dzielnicę "Dukes"?

Dukes – dwudrzwiowy samochód typu muscle, występujący w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Przypomina Dodge'a Chargera z roku 1969, jednakże jego nazwa może nawiązywać do filmu "Diukowie Hazzardu" gdzie samochód ten znany był jako "Generał Lee" i jest do niego najbadziej podobny. Dukes jest produkowany przez firmę Imponte. Jest to dość popularny pojazd. Jest napędzany przez silnik V8. Ma dość dobre parametry jeśli chodzi o ten typ pojazdów. Są one podobne do parametrów Sabre GT. Ma dużą prędkość maksymalną oraz przyspieszenie. Dobrze się prowadzi, jednak istnieje ryzyko wypadnięcia z drogi przy ostrych zakrętach, ponieważ samochód ma napęd na tylne koła. Pojazd ten może posiadać różne warianty nadwozia, są to m. in. spoiler, przepustnica na masce oraz rolety na tylnej szybie.

Do Grand Theft Auto V zostanie dodany tylko na platformy PlayStation 4, Xbox One oraz PC dla graczy, którzy przeniosą statystyki GTA Online z konsol siódmej generacji.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV

  • Na małym parkingu za fabryką Sprunka na Argus Street, Tudor, Alderney.
  • Często pojawiają się w Bohan.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

CiekawostkiEdytuj

  • Pojazd nie pojawia się w Grand Theft Auto V - można jednak w Los Santos Customs kupić jego felgi. W plikach gry także pojawia się klip policyjnego radia odnoszący się do niego, co może oznaczać że został wycięty z gry.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki