FANDOM

Droppin' Bombs – misja w Grand Theft Auto Advance, trzecia dla 8-Balla.

Solucja Edytuj

8-Ball spóźnił się z dostarczeniem zamówionych przez jednego z klientów ładunków wybuchowych, dlatego chce, żeby dostarczył mu go Mike.

Po zakończeniu przerywnika wsiadamy do samochodu, zaparkowanego na północ od nas. Na ekranie pojawi się pasek "Damage"; podczas jazdy uważamy, aby nie spadł do zera, gdyż oznaczać to będzie zniszczenie samochodu. Samochodem jedziemy do dzielnicy Hepburn Heights i parkujemy w znaczniku. Podejdzie do nas klient i odbierze towar.

W zależności od czasu, w jakim dostarczyliśmy samochód do klienta, misja potoczy się w dwóch różnych kierunkach. Jeżeli zajęło nam to powyżej minuty, misja po prostu zakończy się i otrzymamy $6 000. Jeżeli jednak zmieściliśmy się w minucie, otrzymamy zadanie dodatkowe. Uruchomi się limit czasowy, odliczający od czterech minut w dół. Mieszcząc się w nim, musimy ukraść trzy samochody gangu Diablo i dostarczyć je w idealnym stanie do willi w Portland Beach. Jeżeli uda się nam to, otrzymamy wiadomość od 8-Balla, który poprosi o spotkanie w jego domu.

Spotkanie to zakończy misję i wzbogaci gracza o $12 000.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Droppin' Bombs Następna:
8-Ball (A - HUD) Ill Repute 8-Ball (A - HUD) Scorelli