Fandom

GTA Wiki

Downtown (Vice City)

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
Downtown (VC).jpg

Downtown, widok z północnego zachodu

Downtown (VC - 2).jpg

Downtown, widok znad wyspy Prawn

Downtown – dzielnica położona w północnej części Vice City Mainland w Vice City. Graniczy z Małym Haiti od południa.

Dzielnica ma charakter finansowy, biznesowy oraz w mniejszym stopniu - rekreacyjny. Znajduje się tutaj większość drapaczy chmur w mieście, razem z najwyższym budynkiem w Vice City. Skupione są one głównie we wschodniej i południowo-wschodniej części dzielnicy.

Zachodnie Downtown jest głównie rekreacyjne: położony jest tutaj duży stadion Hyman Memorial Stadium z przylegającym do niego parkingiem oraz lądowiskiem dla helikopterów. Na południe od stadionu znajduje się mała, piaszczysto-trawiasta plaża. Oprócz tych atrakcji, na północnym krańcu dzielnicy znajduje się tor motocrossowy.

Rekreacyjną funkcję w Downtown pełnią także nieliczne, ale duże hotele, np. Moist Palms Hotel, którego budowa zakończyła się między 1984 a 1986 rokiem na południowych krańcach dzielnicy.

W dzielnicy położonych jest też kilka sklepów oraz punktów usługowych. W centrum dzielnicy znajduje się również rozgłośnia radia V-Rock, podczas akcji GTA: Vice City pełniąca funkcję studia nagraniowego dla grupy Love Fist.

Na wschodzie dzielnicy, obok siedziby Eight-Ten VCN położony jest wjazd na North Bridge, łączący Downtown z wyspą Prawn. Na zachód od tego wjazdu, znajduje się największy w mieście sklep Ammu-Nation, zaopatrzony we własną strzelnicę.

W centralnym Downtown znajdują się również siedziby służb publicznych: szpital Schuman Health Care Center, komisariat policji, siedziba FBI oraz jedna z trzech remiz strażackich w mieście.

Mimo, że dzielnica jest kontrolowana przez jakiś gang tylko w 1984 roku (Bikers), znajduje się w niej kilka związanych z gangami budowli:

Do innych punktów zainteresowania w dzielnicy należą: kamienica przy stadionie oraz rudera meneli, będące w GTA: Vice City kryjówkami gracza oraz apartament Bryana Forbesa. W GTA: Vice City nad dzielnicą nieustannie krąży sterowiec, reklamujący sieć odzieżową GASH.

Biznesy Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki