Fandom

GTA Wiki

Double-Cross Crush!

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Double-Cross Crush!
PS: Gang Car Bang!
Double-Cross Crush! (8).jpg
Claude rozjeżdża członków gangu Zaibatsu samochodem gangu Scientists
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Rednecks (GTA2 - HUD).gif Rednecks
Lokalizacja zielona budka u góry w Mobile RV Park,
Residential, Anywhere City
Cel rozjechanie po 50 członków Zaibatsu i Scientists
Nagroda $30 000
Wymagania respekt +1 dla gangu Rednecks

Double-Cross Crush! – jedna z siedmiu misji dla Rednecks w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Nasz pracodawca zdenerwowany jest już ciągłymi atakami gangów Zaibatsu oraz Scientists - dlatego chce, aby zajęli się sobą nawzajem. Naszym zadaniem w tej misji jest wywołanie między nimi wojny gangów. Misję tą dobrze jest zacząć jako pierwszą w Residential (poziom respektu u wszystkich gangów jest taki sam). Na samym początku, jedziemy na terytorium gangu Zaibatsu i kradniemy jednego z ich Z-Type'ów - nie jest to trudne, gdyż często pojawiają się na ulicach. Za sterami Z-Type'a kierujemy się na terytorium gangu Scientists, a gdy poniżej pasków respektu pojawi się licznik, zaczynamy rozjeżdżać członków tegoż gangu. Aby zaliczyć tą część misji, musimy rozjechać 50 (w wersji na PlayStation 20) gangsterów. Bardzo pomaga w tym fakt, iż gdy nasz samochód zacznie się palić, możemy go opuścić i przyjechać na miejsce innym. Po rozjechaniu 50 członków gangu Scientists, będziemy musieli zrobić to samo z gangiem Zaibatsu - kradniemy więc jeden z Meteor'ów gangu Scientists (co też nie będzie trudne, jak w przypadku Z-Type'ów) i jedziemy na północ/północny wschód, na tereny Zaibatsu. Gdy już tam dojedziemy, zaczynamy rozjeżdżać gangsterów - dokładnie tak jak poprzednio, musimy rozjechać ich 50 (20 w wersji na PSX).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki