Fandom

GTA Wiki

Dostawca pizzy (pojazd)

6970stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
Dostawca pizzy
(ang. Pizza Boy, Pizzaboy)
Dostawca pizzy (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
Typ motocykl
Zobacz Noodleboy,
Faggio

Disambig.svg Ten artykuł opisuje skuter Dostawca pizzy (ang. Pizza Boy). Może chodziło Ci o misję "Dostawca pizzy" (ang. Road Kill) lub o misję poboczną "Misja dostawcy pizzy"?

Dostawca pizzy (ang. Pizza Boy, Pizzaboy) – pojazd, występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Jest to skuter dostawczy, wzorowany na Faggio. Jak na to wskazuje jego nazwa, służy do rozwożenia pizzy, dla firmy The Well Stacked Pizza Co. w GTA: Vice City oraz San Andreas, a w GTA: Liberty City Stories dla firmy Joe's Pizza.

Z różnych powodów, skuter różni się od Faggio. We wszystkich swoich wystąpieniach, pojawia się w dwóch kolorach: czerwonym i żółtym w Vice City i San Andreas oraz w zielonym i białym w Liberty City Stories. Dodatkowo, z tyłu ma zamontowany pojemnik na towar, który uniemożliwia przewiezienie skuterem dwóch osób - mieści się na nim jedynie kierowca.

Dostawca pizzy jest używany w misji dostawcy pizzy, w której gracz musi rozwieźć pizze do klientów, czekających na nie w różnych częściach miasta. Misja ta jest niedostępna w GTA: San Andreas, w grze tej pojawiają się jednak podobne do niej misje kurierskie.

Ciekawostki Edytuj

  • W Grand Theft Auto: Vice City, pojazd ten miał też stać koło willi Vercettiego (między zachodnimi schodami do willi a ścianą koło garażu), jednak ze względu na błąd w kodowaniu, nie pojawia się on tam. Miał być nagrodą za wykonanie misji dostawcy pizzy.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki