Wikia

GTA Wiki

Donald Love

Dyskusja0
5429stron na
tej wiki
POSTAĆ
Donald Love
Donald Love (III)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA Liberty City Stories
Aka DL, Don
Płeć Mężczyzna
Dom Budynek Love Media, Bedford Point, Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Avery Carrington, Rodzina Leone, Ray Machowski, Stary pan z Dalekiego Wschodu, Claude, Kartel Kolumbijski, Toni Cipriani, Tommy Vercetti, Panlantic Construction Company
Biznes Love Media
Głos Kyle MacLachlan (III)
? (VC)[1]
Will Janowitz (LCS)

Donald Love – magnat medialny, a także prezes Love Media w Grand Theft Auto III. Występuje też w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

Donald Love w roku 1986 uczy się od potentata nieruchomościowego Avery'ego Carringtona robienia interesów. Sam występuje w tej grze dwukrotnie: podczas misji Impreza, gdzie go widzimy przy boku Carringtona, oraz w misji Pogrzeb, gdzie zauważamy, w jaki sposób Love wysłuchuje swojego mentora. W czasie całej gry milczy, z wyjątkiem wypowiedzenia dwóch słów potwierdzających mowę Carringtona. Jego nauczyciel wciąż go poniża.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories Edytuj

Po śmierci urzędującego burmistrza Liberty City - R.C. Hole'a, Love startuje w wyborach następnego burmistrza, rywalizując z Milesem O'Donovanem. W wyborach pomaga mu także Salvatore Leone, który w Donaldzie widzi szansę na przejęcie kontroli nad ratuszem. Obaj kandydaci na burmistrza są popierani przez dwie różne mafie: O'Donovan przez Forelli Family, Love zaś przez Leone Family.

Toni Cipriani spotyka się z Donaldem w jego budynku (później Love Media), który w tym czasie jest jeszcze budowany. Donald jest popularny wśród mieszkańców Liberty, lecz wspólnicy O'Donovana produkują fałszywe karty do głosowania. Donald zleca Toniemu spalenie tychże kart, a także maszyn do ich produkcji. Następnie zleca mu zabójstwo trzech pomocników przeciwnika O'Donovana, którzy przekonują młodych ludzi do zagłosowania na O'Donovana. Pomimo jego wysiłków, sondaże wyborcze informują, że Love i O'Donovan idą łeb w łeb. Ponadto, Love boi się występować publicznie w obawie przed Forellimi. W końcu Donald zleca Toniemu kradzież niezaliczonych głosów, aby Love mógł podmienić je własnymi. Po tym, ludzie O'Donovana odkrywają, że Love ma powiązania z Salvatore'em Leone. Dlatego Love każe Toniemu ukraść dowody Forellim. Po wykonaniu zadania, Toni wraca do biura Love'a, i razem słyszą w telewizji, że Donald Love przegrał wybory, ponieważ jego poparcie spadło po odkryciu jego powiązań z Tonim. Donald bankrutuje i oskarża Toniego o swoją przegraną.

Później, Toni odbiera telefon od Donalda Love'a, który zamieszkał w biednej kamienicy w Pike Creek. Odwiedza go, a on mówi mu że wymyślił doskonały plan na wyjście z długów. Toni wysłuchuje go z niechęcią, a następnie razem jadą na lotnisko. Tam Donald wyjawia Toniemu o co chodzi: otóż Avery Carrington (były mentor Love'a) posiada plany przyszłego hotelu Staunton Plaza. Toni zabija Avery'ego z całą obstawą, złożoną z członków Kartelu Kolumbijskiego, a następnie zabiera jego plany. Zabójstwo Carringtona odkrywa dziennikarz Liberty Tree Ned Burner. Toni zmusza go, aby oddał mu dowody, a następnie obaj jadą do redakcji Liberty Tree. Tam, Ned wymyka się Toniemu, a po pościgu zostaje zabity przez Toniego. Ciała Avery'ego i Neda zostają dostarczone Donaldowi przez Toniego.

Następnie, Toni na polecenie Love'a, płaci 8-Ballowi, ekspertowi od ładunków wybuchowych za bombę, którą później na polecenie Love'a podkłada w tunelu kolejowym pod dzielnicą Fort Staunton. Toni ucieka z tunelów, a bomby wybuchają, niszcząc większą część dzielnicy. Donald Love znów staje się bogaty, zamieszkuje w największej willi w Cedar Grove. Członkowie Kartelu chcą, aby Love zapłacił im za ochronę. Love nie zapłacił im, więc Kartel atakuje jego willę. Toni odpiera atak Kartelu, całkowicie niszcząc ogród Love'a. Później odwozi Love'a na lotnisko, który żegna się z nim i odlatuje samolotem Avery'ego, mając na pokładzie ciała właściciela samolotu i Neda Burnera. Willa Love'a wpada w ręce Kartelu, który czyni ją swoją główną bazą.

Grand Theft Auto III Edytuj

Love Media, firma Donalda Love'a, jest "najszybciej rozwijającym się amerykańskim koncernem medialnym w ciągu ostatnich pięciu lat". Love zarządza nią ze swojego mieszkania i biura znajdującego się południowym Bedford Point na Wyspie Staunton. Większość zadań zlecanych Claude'owi związanych jest z tajemniczym pakunkiem znajdującym się w jednym z samolotów. Po udzielonej mu pomocy i wykonaniu kilku zadań, znika ze swojego apartamentu, pozostawiając po sobie jedynie pustą szkatułkę.

Głosu Donaldowi w GTA III użyczył Kyle MacLachlan, a w GTA: Liberty City Stories - Will Janowitz.

Ciekawostki Edytuj

  • Donald Love prawdopodobnie miał zostać zabity przez Claude'a w Grand Theft Auto III na zlecenia Darkla, który został usunięty z gry.
  • Love występuje również w Grand Theft Auto IV w niektórych gazetach noszonych przez niektórych pieszych.
  • Donald jest kanibalem, w misji Cam-Pain, widać jak Love je ludzkie ciało, a dokładnie klatkę piersiową.
  • W Grand Theft Auto V posiada on własną gwiazdę na Alei Gwiazd.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto III

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. W czasie tej gry Donald Love wypowiada tylko 2 słowa; występują one jedynie w anglojęzycznej wersji gry. (american.gxt>SERG2>TEX2_C>Yeh...uh...)

Więcej od Wikii

Losowa wiki