Wikia

GTA Wiki

Domestobot

6613stron na
tej wiki
Dyskusja0
POJAZD
Domestobot
Domestobot (VCS).jpg
Występuje w
GTA Vice City Stories
Typ robot domowy
Producent Electro Toys
Przypomina Tomy Omnibot 2000

Domestobot – robot występujący w uniwersum 3D i HD; w Grand Theft Auto: Vice City Stories wystąpił także jako pojazd.

Domestobot jako pojazd Edytuj

Domestobotem można poruszać się jedynie w GTA: Vice City Stories, podczas misji Domo Arigato Domestoboto. Wtedy można jeździć nim po domu braci Mendez. Jako pełnoprawny pojazd może być uzyskany przez modyfikacje lub Cheat Device. Domestobot jest bardzo wolnym pojazdem, o bardzo słabym przyspieszeniu. Ze względu na prędkość dość łatwo go prowadzić. Co ciekawe, jest to pojazd dwuosobowy.

Domestobot jako robot Edytuj

Po raz pierwszy o Domestobocie możemy usłyszeć w Grand Theft Auto: Vice City Stories, z jednej z reklam puszczanej w radiostacji Emotion 98.3 i K-Chat. Można o nim usłyszeć również w jednej z wiadomości w programie MeTV News. Z reklam możemy dowiedzieć się, że jest on robotem sługą, ma trzy stopy wysokości (ok. 91 cm) i jest robotem sługą.

Kolejny o robocie możemy dowiedzieć się w Grand Theft Auto: San Andreas, kiedy to Adam First dzwoni do programu Area 53 w WCTR mówiąc, że widział grupę Domestobotów na środku pustyni niedaleko lotniska.

W Grand Theft Auto: Liberty City Stories w programie The Electron Zone w radiostacji LCFR, na początku programu możemy dowiedzieć się, że pewna kobieta zerwała ze swoim mężem i wyszła za Domestobota, po tym jak znalazła go w internecie w 1998 roku.

Ostatni raz o robocie tym możemy usłyszeć w Grand Theft Auto IV, gdzie została założona strona dla fanów Domestobota – Domestobotlovers.com. Zaczęły się również prace nad nową wersją robota-sługi o nazwie El Chamuco Roboto.

Więcej od Wikii

Losowa wiki