Wikia

GTA Wiki

Domestobot

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
POJAZD
Domestobot
Domestobot (VCS)
Występuje w
GTA Vice City Stories
Typ robot domowy
Producent Electro Toys
Przypomina Tomy Omnibot 2000

Domestobot – robot występujący w uniwersum 3D i HD; w Grand Theft Auto: Vice City Stories wystąpił także jako pojazd.

Domestobot jako pojazd Edytuj

Domestobot występuje tylko w GTA: Vice City Stories, podczas misji Domo Arigato Domestoboto. Wtedy można jeździć nim po domu braci Mendez. Jako pełnoprawny pojazd może być uzyskany przez modyfikacje lub Cheat Device. Domestobot jest bardzo wolnym pojazdem, o bardzo słabym przyspieszeniu. Ze względu na prędkość dość łatwo go prowadzić. Co ciekawe, jest to pojazd dwuosobowy.

Domestobot jako robot Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

W 1986 roku, w możemy usłyszeć w radiach Emotion 98.3 i K-Chat reklamy o tym robocie. W reklamach możemy usłyszeć następujące informacje:

  • Ma trzy stopy wysokości.
  • Mówi tylko dziesięć zwrotów.
  • Jest robotem sługą.

Grand Theft Auto: San Andreas Edytuj

W 1992, Adam First dzwoni do Area 53 w WCTR mówiąc, że widział grupę Domestobotów na środku pustyni niedaleko lotniska.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories Edytuj

W 1998, przed The Electron Zone w LCFR, pewna kobieta mówi, że jest "the first woman married to a Domestobot" ("pierwszą kobietą, która ożeniła się z Domestobotem").

Grand Theft Auto IV Edytuj

W 2008, firma, która wyprodukowała Domestobota, wypuściła na rynek nowego robota - El Chamuco Roboto, który pracuje jako ogrodnik.

W grze znajduje się także strona internetowa poświęcona robotowi - domestobotlovers.com.

Więcej od Wikii

Losowa wiki