Dokończyć dzieło

6721stron na

Dokończyć dzieło
(ang. Plaster Blaster)
Dokończyć dzieło (4).jpg
Claude rozjeżdża „mumię” Leona McAffreya
Gra Grand Theft Auto III
Dla Ray Machowski (III - HUD).gif Ray Machowski
Lokalizacja toalety w parku Belleville,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zabójstwo Leona McAffreya
Nagroda $10 000
Wymagania Na ryby
Odblokowuje Na widelcu
Niezaliczenie ucieczka celu,
dojazd celu do komendy policji

Dokończyć dzieło – piąta misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam Ray Machowski.

Solucja Edytuj

Okazuje się, że jedno z zadań od Raya nie powiodło nam się – były partner Raya, Leon McAffrey, przeżył. Dzisiaj będzie składał pierwsze zeznania w sądzie federalnym, dlatego też naszym zadaniem będzie „dokończenie dzieła” – zabicie go.

Wspólnik Raya wyjeżdża właśnie ze szpitala ogólnego Carson w Rockford i w karetce pogotowia zostanie odwieziony do komendy LCPD w Torrington. Przed misją zdobywamy jakiś cięższy samochód (np. Flatbed, wóz straży pożarnej albo Koszary OL) i jedziemy do czerwonego punktu na radarze. Oznaczona jest nim karetka pogotowia, wioząca McAffreya – uderzamy w nią swoim pojazdem lub wykonujemy na niej drive-by (otrzymamy drugi stopień złej sławy, a karetka zacznie uciekać), aż zapełni się pasek uszkodzeń; wtedy wypadnie z niej „mumia” partnera Raya, a my otrzymamy trzeci stopień złej sławy. Jedziemy więc przemalować samochód do Pay 'n' Spraya, a potem wracamy i rozjeżdżamy „mumię”, aż zapełni się pasek uszkodzeń (można użyć także granatów lub wyrzutni rakiet, poza tym możemy również go utopić). Gdy McAffrey będzie już nieodwołalnie martwy, misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Wypowiedź Raya miała pierwotnie być dłuższa o jedno zdanie („więc lepiej zrób to, za co ci zapłaciłem!”)[1]
  • Jeśli gracz wrzuci McAffreya do wody, ten utonie, misja zakończy się powodzeniem, a na dole ekranu pojawi się napis „Świadek poszedł na dno!”.

Poprzednia: Dokończyć dzieło Następna:
Ray Machowski (III - HUD).gif Na ryby Ray Machowski (III - HUD).gif Na widelcu[2]

Przypisy

  1. american.gxt>RM5_E
  2. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Kropla w oceanie.