Doberman
(ang. Doberman)
Doberman (4)
CJ rozpętuje wojnę gangów w Glen Park
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Sean Johnson (SA - HUD) Sean Johnson
Lokalizacja Ammu-Nation w Market,
Los Santos, San Andreas
Cel przejęcie dzielnicy,
zabicie sprzedawczyka Little Weasela
Nagroda szacunek +
Wymagania Cesar Vialpando,
Płonące pożądanie
Odblokowuje Los Sepulcros,

możliwość przeprowadzania wojen gangów

Niezaliczenie ucieczka sprzedawczyka

Doberman – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, otrzymujemy ją od Sweeta.

Solucja Edytuj

Po ukończeniu misji Cesar Vialpando i Płonące pożądanie dzwoni do nas Sweet i mówi o naszym zadaniu. Po rozpoczęciu misji zostajemy zapoznani z obsługą sklepu z bronią, Ammu-Nation. Kupujemy na początek jakiś pistolet maszynowy i pancerz. Następnie jedziemy do Glen Park aby rozpocząć wojnę gangów. Aby to zrobić trzeba zabić 3 członków gangu będąc piechotą. Gdy rozpocznie się wojna, dzielnica którą przejmujemy zaczyna migać na czerwono. Aby przejąć ten kwadrat należy obronić się przed trzema falami gangsterów (z każdą falą przeciwnicy są lepiej uzbrojeni). W czasie walki będzie się pojawiał pancerz oraz zdrowie, które w zależności od potrzeby zbieramy. Po przejęciu dzielnicy czeka nas jeszcze zabicie sprzedawczyka.

Scenariusz Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta gry tę misję otrzymywaliśmy od C.R.A.S.H. Była to druga misja (pomiędzy Płonącym pożądaniem a Importem).
  • W wersji beta głównym celem misji było zabicie Oficera Carvera i ocalenie Poncho, a misja nazywała się Przejmowanie terenów.
  • Gra korzysta w czasie tej misji z tablicy CRASH2 a nie np. z SWEET100
  • W plikach gry zachował się dialog z wersji beta. Zespół GTA Wiki go wydobył i można go przesłuchać tutaj.
  • W aktualnej wersji misji Doberman, gdy przetrwamy wszystkie fale, członek gangu Ballas powie Tennpeny mnie wrobił!, co jest nawiązaniem do wersji beta, gdzie gdy policjanci aresztują Poncho, wypowiada on takie samo zdanie. Prawdopodobniej twórcy zapomnieli usunąć ten tekst z misji i zostawili go.
  • Gdy wpiszemy kod WANNABEINMYGANG, wycelujemy w Weasela i wciśniemy G, będzie prawdopodobieństwo, że zostanie on przyłączony do naszego gangu.
  • Wojna gangów jaką przeprowadzamy w tej misji różni się od normalnej. W tej misji w każdej fali mamy po 4 gangsterów uzbrojonych w pierwszej fali kije baseballowe, w drugiej w pistolety, a w trzeciej Tec 9.

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Doberman Następna:
C.R.A.S.H. (SA - HUD) Płonące pożądanie
Sean Johnson (SA - HUD) Cesar Vialpando
Sean Johnson (SA - HUD) Los Sepulcros