Do You Have Protection?

Dyskusja0
5081stron na
tej wiki
MISJA
Do You Have Protection?
(pol. Zabezpieczyłeś się?)
Do You Have Protection? (9)
Niko przekonuje właściciela sklepu do zapłacenia
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Mikhail Faustin (IV - HUD) Mikhail Faustin
Lokalizacja dom Mikhaila Faustina w Beachgate,
Broker, Liberty City
Cel przekonanie właściciela sklepu do zapłacenia, odwiedzenie sklepu z bronią
Nagroda $400
Wymagania Crime and Punishment
Odblokowuje Final Destination,
Shadow,
dostęp do sklepów z bronią
Niezaliczenie śmierć Dimitriego,
właściciela sklepu lub aktora

Do You Have Protection? – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Mikhaila Faustina.

Solucja Edytuj

Po przerywniku, zdobywamy jakiś wóz i zawozimy Dimitriego do sex-shopu w Hove Beach. Tam, podążamy za nim do wnętrza. Wewnątrz, mamy nastraszyć właściciela. Wyciągamy broń i celujemy najpierw do niego, a następnie do aktora filmów dla dorosłych. Potem przestrzeliwujemy mu kolano. Wtedy właściciel zapłaci Dimitriemu. Po wykonanym zadaniu wracamy z Dimitrim do wozu i jedziemy do sklepu z bronią. Wchodzimy do środka i kupujemy Micro Uzi - tym razem jest za darmo. Po zakupie broni odwozimy Dimitriego do domu Mikhaila.

Ciekawostki Edytuj

  • Po tym, jak Joseph odda pięniądze Dimitriemu i zostaje obalony, gra technicznie uznaje go za zabitego. To samo dzieje się z postrzelonym w nogę Brettem. W przypadku Josepha można to częściowo usprawiedliwić faktem, iż Dimitri ogłuszył go.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Do You Have Protection? Następna:
Roman Bellic (IV - HUD) Crime and Punishment Mikhail Faustin (IV - HUD) Final Destination
Jacob Hughes (IV - HUD) Shadow