Do You Have Protection? – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Mikhaila Faustina.

Solucja Edytuj

Po przerywniku, zdobywamy jakiś wóz i zawozimy Dimitriego do sex-shopu w Hove Beach. Tam, podążamy za nim do wnętrza. Wewnątrz, mamy nastraszyć właściciela. Wyciągamy broń i celujemy najpierw do niego, a następnie do aktora filmów dla dorosłych. Potem przestrzeliwujemy mu kolano. Wtedy właściciel zapłaci Dimitriemu. Po wykonanym zadaniu wracamy z Dimitrim do wozu i jedziemy do sklepu z bronią. Wchodzimy do środka i kupujemy Micro Uzi - tym razem jest za darmo. Po zakupie broni odwozimy Dimitriego do domu Mikhaila.

Ciekawostki Edytuj

  • Po tym, jak Joseph odda pięniądze Dimitriemu i zostaje obalony, gra technicznie uznaje go za zabitego. To samo dzieje się z postrzelonym w nogę Brettem. W przypadku Josepha można to częściowo usprawiedliwić faktem, iż Dimitri ogłuszył go.

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Do You Have Protection? Następna:
Roman Bellic (IV - HUD) Crime and Punishment Mikhail Faustin (IV - HUD) Final Destination
Jacob Hughes (IV - HUD) Shadow