Fandom

GTA Wiki

Distraction Action!

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Distraction Action!
PS: Decoy Trailer!
Distraction Action! (8).jpg
Protagonista ściąga na siebie uwagę policji, odciągając ich od innych zadań
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja czerwona budka w The Village,
Residential, Anywhere City
Cel odwracanie uwagi policji od działań pracodawcy
Nagroda $70 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie ciężarówki przed upływem minuty

odczepienie jej przed tym samym przeciągiem czasu

Distraction Action! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Ostatnia misja dla Zaibatsu polega na odwróceniu uwagi policji od działań naszego pracodawcy. Na samym początku, jedziemy do sklepu wideo i zabieramy koktajle Mołotowa. Dostaniemy także dalsze wytyczne: musimy wejść na mury posterunku policji, wysadzić generator i tym samym otworzyć bramę oraz ukraść ciężarówkę z załadowanym samochodem służb specjalnych. Mury posterunku są jednak mocno chronione. Po wyjściu na górę po schodach, ściągamy strażnika w "pudełku" i zaczynamy biec w prawo, po kolei zabijając kolejnych strażników. Na końcu kładki biegnącej na wschód znajdziemy nieśmiertelność - korzystając z niej, wycinamy wszystkich pozostałych strażników na tym poziomie. Teraz wystarczy już tylko wysadzić w powietrze generator - w tym celu, idziemy na kładkę na zachodzie (kierunek północ-południe) i rzucamy tam koktajl Mołotowa. Włączy się alarm, który odwróci uwagę chodzących po dziedzińcu policjantów. Korzystając z tego, znajdujemy drogę na dół i kradniemy wyznaczoną ciężarówkę. Ostatnią częścią zadania będzie trzymanie za sobą ogona przez całą minutę. Możemy to zrobić na 3 sposoby: jeździć po jak najszerszych drogach i starać się nie zostać zatrzymanym przez jedną z blokad, pojechać na 6-pasmową drogę na zachód od The Village i wjechać na kładkę nad torami kolejowymi lub wyjść z ciężarówki i przesiąść się do radiowozu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki