Gwiazda (1)
MISJA DODATKOWA
Dirtring
Dirtring (3)
Tommy zalicza jeden z checkpointów
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Lokalizacja Hyman Memorial Stadium w Downtown,
Vice City
Pojazd Sanchez
Cel zebranie 32 checkpointów
Czas 60:00
Nagroda $50 000 (ukończenie misji poniżej 5:00),
$10 000 (ukończenie misji w 5:01-10:00),
$5 000 (ukończenie misji w 10:01-60:00)
Niezaliczenie upływ czasu

Dirtring – misja dodatkowa w Grand Theft Auto: Vice City. Polega ona na wzięciu udziału w widowisku, będącym jedną z atrakcji na Hyman Memorial Stadium w Downtown.

Aby rozpocząć wyzwanie, musimy wejść na stadion między godziną 20:00 a 23:59, w dniu, kiedy będzie się rozgrywać ta konkurencja (dowiadujemy się o tym z billboardu przed stadionem). Jest to jedyne z widowisk na stadionie, w którym bierzemy udział sami - bez przeciwników. Rozgrywa się ono na arenie, pokrytej różnorodnymi przeszkodami, rampami, wrakami pojazdów czy pętlami.

Zadaniem gracza w tej misji jest zebranie za pomocą przygotowanego Sancheza wszystkich 32 znaczników, rozrzuconych po arenie. Misja ta nie ma ścisłego limitu czasu - nie zaliczymy jej, gdy zadanie zajmie nam dłużej niż godzinę. Od czasu, w którym je ukończymy, zależy nasza nagroda - jeśli zajmie nam poniżej 5 minut, otrzymamy $50 000, jeżeli między 5:01 a 10:00 - $10 000, jeżeli zaś powyżej 10 minut - jedyne $5 000.

Zadanie najlepiej jest zacząć od zebrania pierwszego znacznika na wprost od motocykla. Następnie, zbieramy checkpointy na torze, biegnącym wokół areny - jest ich około 15. Na końcu zaś zabieramy się za najtrudniejsze przeszkody - rampy, pionowe ścianki i pętle. Na pętlach najlepiej jest najechać równo na ich środek, przy odpowiednim rozpędzie. Na pionowe ścianki i wąskie deski najeżdżamy z lekkim rozpędem, wcześniej precyzyjnie ustawiając się równo z nimi, aby z nich nie spaść. Na rampy wjeżdżamy z dość dużym rozpędem, wciskając dodatkowo klawisz odpowiadający za wychylenie się do tyłu.

Istnieje jednak trik, pozwalający na ukończenie misji w kilkanaście sekund. Wystarczy podjechać zwykłym Sanchezem pod wejście na stadion, ustawić się przy drzwiach, zsiąść z motocykla, a gdy gra zacznie "przenosić" nas na stadion (ekran zacznie robić się czarny) - szybko wsiadamy na niego. Jeśli poprawnie wykonaliśmy sztuczkę, powinniśmy znaleźć się na stadionie na Sanchezie. Dopóki nie wsiądziemy na Sancheza oznaczonego strzałką, czas nie będzie płynął - my jednak będziemy mogli zbierać znaczniki na swoim motocyklu. Kiedy do zebrania zostanie nam tylko jeden znacznik, zmieniamy motocykl na ten oznaczony strzałką i zbieramy go (jeślibyśmy zrobili to po zebraniu wszystkich checkpointów, ukończylibyśmy misję, lecz misja nie zostałaby zaliczona do procentowego ukończenia gry).

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji

Wykonanie: GTASeriesVideos PC