Fandom

GTA Wiki

Dining Out

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Dining Out
(pol. Na wynos)
Dining Out (11).jpg
Niko pozbywa się Kima Young-Guk
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Jon Gravelli (IV - HUD).gif Jon Gravelli
Lokalizacja Schottler Medical Center w Schottler, Broker, Liberty City
Cel zabójstwo Kima Young-Guk
Nagroda $13 250
Wymagania Entourage,
Babysitting
Odblokowuje Liquidize the Assets
Niezaliczenie ucieczka Kima

Dining Out – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Jona Gravelliego.

Solucja Edytuj

Podczas kolejnego spotkania z Jonem, ten zleca nam zadanie: mamy pozbyć się Kima Young-Guk, dobrze znanego już z misji Babysitting. Kim przesiaduje w restauracji Mr. Fuk's Rice Box w Alderney City - udajemy się tam. Na miejscu, sprzedawca powie nam, że Kim znajduje się na piętrze restauracji, w pomieszczeniu właściciela. Po rozmowie ze sprzedawcą, idziemy w prawo, kucamy i z wymierzoną w kierunku schodów bronią idziemy naprzód. Gdy zaczną strzelać do nas ochroniarze - załatwiamy wszystkich po kolei. Kiedy już nikt nie będzie do nas strzelał, wychodzimy po schodach na górę i celujemy w prawo - znajduje się tam paru ochroniarzy do odstrzelenia. Zabijamy ich po kolei, chowając się za słupami. Po dojściu do niebieskiego punktu na radarze, wchodzimy do pomieszczenia właściciela i od razu wymierzamy w niego broń. Właściciel powie nam, że Kim uciekł przez kuchnię. Zabieramy kamizelkę ze stolika i wychodzimy z pokoju. Zdejmujemy ochroniarzy przed wejściem do kuchni i tam wchodzimy, nie przejmując się strzelającymi do nas ochroniarzami na schodach. Przechodzimy przez kuchnię i przez drzwi - Kim zacznie uciekać samochodem, my zeskakujemy na niebieski kontener i wsiadamy na motocykl. Używając drive-by, zabijamy najpierw towarzysza Kima, następnie niszczymy jego samochód, a na koniec zabijamy jego samego.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Dining Out Następna:
Jon Gravelli (IV - HUD).gif Entourage
Derrick McReary (IV - HUD).gif Babysitting
Jon Gravelli (IV - HUD).gif Liquidize the Assets

Więcej w Fandom

Losowa wiki