Wikia

GTA Wiki

Dimitri Rascalov

5620stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Dimitri Rascalov
Dimitri Rascalov (IV)
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1969 w ZSRR
Zmarł w 2008 w Liberty City, USA
Dom Liberty City
Narodowość Rosjanin
Rodzina nieznana kuzynka
Związki Niko Bellic, Roman Bellic, Ashley Butler, Mikhail Faustin, Ray Bulgarin, Kenny Petrovic, Sergei
Głos Moti Margolin

Dimitri Rascalov (1969-2008) – postać występująca w Grand Theft Auto IV, główny antagonista tej gry.

Biografia Edytuj

Jest to jeden ze współpracowników Mikhaiła Faustina, którego spotykamy na początku gry. Był z nim razem w wojsku i Mikhaił Faustin twierdzi, że bez niego Dimtri nie przetrwałby tam. Gdy Niko zabija Lenny'ego Petrovica, Dimitri, aby uniknąć konfliktu z Rodziną Petrovic, postanawia zabić Mikhaiła, lecz nie może zrobić tego sam, ze względu na dawną przyjaźń. Namawia on Niko Bellica do zabicia Mikhaiła, dzięki czemu on przejął władzę nad mafią rosyjską, a Niko stał się jedną z mniej pożądanych osób w Liberty City. Potem podpala dom i porywa Romana. Ginie zabity na statku w Broker w przypadku Zemsty, lub na Happiness Island w przypadku Układu.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwisko jest pisane niepoprawnie. Powinno być pisane „Raskalov”, nie „Rascalov”. Możliwe jest, że to zostało zrobione celowo, gdyż słowo „rascal” oznacza po angielsku „łotr” lub „niegodziwiec”, co może być odniesieniem do tego, że Dimitri często zdradzał swoich wspólników.
  • Jeśli gracz wybierze Zemstę, Dimitri będzie jednym z dwóch głównych antagonistów, którzy nie giną w ostatniej misji (drugim jest Vinnie z Grand Theft Auto Advance).

Więcej od Wikii

Losowa wiki