FANDOM

Dimentia to Go! – jedna z siedmiu misji dla Loonies w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Nasz pracodawca dowiedział się, że policja posiada pewną limuzynę – Dementia Limousine. Musimy ją dla niego ukraść. Na samym początku, jedziemy do University i spotykamy się z przyjacielem Elmo – Dodo. Po rozmowie z nim, za pomocą strzałki, lokalizujemy pozostawioną dla nas broń (karabin maszynowy i koktajle Mołotowa) – jest przy hotelu gdzieś w mieście. Teraz, musimy zabrać niejakiego Lance'a, jest w dokach w południowej części miasta. Podjeżdżamy do niego w pojeździe (podejście pieszo nic nie da). Gdy Lance wsiądzie, zawozimy go w pobliże parkingu policyjnego i wysiadamy z pojazdu. Lance porozmawia ze strażnikiem, przekupi go i odjedzie z nim pozostawionym przez nas samochodem. Teraz będziemy mogli dostać się na parking – używamy do tego schodów po prawej. Strażnik, stojący przy limuzynie nie może nas zobaczyć – gdy jednak tak się stanie, zabijamy go. Aby wydostać limuzynę z parkingu, musimy zniszczyć mechanizm nad jego bramą. Używamy do tego koktajli Mołotowa. Następnie, wsiadamy do limuzyny i odstawiamy ją do garażu na terenie gangu Loonych.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.