Fandom

GTA Wiki

Dimentia to Go!

7004strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Dimentia to Go!
PS: Getta Isetta!
Dimentia to Go! (9).jpg
Claude Speed kradnie limuzynę z parkingu policyjnego
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Loonies (GTA2 - HUD).gif Loonies
Lokalizacja żółta budka w Fruitbat, Downtown, Anywhere City
Cel kradzież limuzyny dla Elmo
Nagroda $40 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Loonies
Niezaliczenie zniszczenie limuzyny,
śmierć Dodo,
śmierć Lance'a,
śmierć pierwszego strażnika

Dimentia to Go! – jedna z siedmiu misji dla Loonies w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Nasz pracodawca dowiedział się, że policja posiada pewną limuzynę - Dementia Limousine. Musimy ją dla niego ukraść. Na samym początku, jedziemy do University i spotykamy się z przyjacielem Elmo - Dodo. Po rozmowie z nim, za pomocą strzałki, lokalizujemy pozostawioną dla nas broń (karabin maszynowy i koktajle Mołotowa) - jest przy hotelu gdzieś w mieście. Teraz, musimy zabrać niejakiego Lance'a, jest w dokach w południowej części miasta. Podjeżdżamy do niego w pojeździe (podejście pieszo nic nie da). Gdy Lance wsiądzie, zawozimy go w pobliże parkingu policyjnego i wysiadamy z pojazdu. Lance porozmawia ze strażnikiem, przekupi go i odjedzie z nim pozostawionym przez nas samochodem. Teraz będziemy mogli dostać się na parking - używamy do tego schodów po prawej. Strażnik, stojący przy limuzynie nie może nas zobaczyć - gdy jednak tak się stanie, zabijamy go. Aby wydostać limuzynę z parkingu, musimy zniszczyć mechanizm nad jego bramą. Używamy do tego koktajli Mołotowa. Następnie, wsiadamy do limuzyny i odstawiamy ją do garażu na terenie gangu Loonych.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki