Wikia

GTA Wiki

Dillimore

5703strony na
tej wiki
Dyskusja0
Dillimore (SA - 5)

Dillimore

Dillimore – miasteczko położone w południowej części Red County w San Andreas, tuż przy Los Santos. Przybliżona liczba mieszkańców wynosi 2130 osób.

Charakterystyka Edytuj

Tablica w Dillimore (SA)

Tablica stojąca przy wjeździe od północy

Dillimore jest miasteczkiem położonym na północny-zachód od Los Santos, najbliższymi dzielnicami są Richman i Mulholland. Jest wielkości porównywalnej do innych tego typu miejscowości jak Montgomery czy Angel Pine. Do Dillimore można dojechać czterema drogami: od północy (droga z Blueberry), wschodu, południa (droga z Richman) i południowego zachodu.

Niektórymi z ważnym obiektów w miasteczku są komisariat policji, kryjówka, Pay 'n' Spray i stacja paliw Gasso. W zajeździe The Welcome Pump Carl Johnson poznaje Catalinę.

Osoby związane z Dillimore Edytuj

Derek (SA)

Derek, właściciel stacji Gasso

Biznesy Edytuj

Mr. Crant's Bike Shed (SA)

Mr.Crant's Bike Shed

Dillimore (SA - 2)

Główna ulica w Dillimore, na końcu bar The Welcome Pump

Max Pane (SA)

Wnętrze stacji 'Gasso

Inne budynki Edytuj

Dillimore SAPD (SA)

Komisariat policji

Misje Edytuj

Bronie Edytuj

Pojazdy Edytuj

Dillimore jest zdominowane przez pojazdy charakterystyczne dla terenów wiejskich, czyli traktory, pickupy czy stare krążowniki szos. Występują tu także jak na innych terenach wiejskich stanu San Andreas, pojazdy turystyczne (Journey, Wayfarer).

Zaparkowane Edytuj

Pojazdy czasami są parkowane przez mieszkańców przy stacji paliwowej Gasso i na parkingach przed domkami jednorodzinnymi.

Do zebrania Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki