Fandom

GTA Wiki

Dick Goblin's World of Coq

7037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dick Goblin's World of Coq (logo).png

Dick Goblin's World of Coq – sieć restauracji w San Andreas. W Grand Theft Auto: San Andreas gracz może przyjść do jednego z jej oddziałów na randkę z którąś z dziewczyn. Logo firmy przedstawia kucharza, wcześniej wspomnianego Richarda Goblina.

W San Andreas są 3 restauracje tej firmy, jednak żadna z nich nie nosi loga tejże (tj. umieszczone są w lokalach należących do innych firm). Są one jednymi z bardziej ekskluzywnych, na co może wskazywać umieszczenie ich w bogatszych rejonach miast. Dziewczyny które będą zadowolone z zaproszenia do lokalu to Millie Perkins i Helena Wankstein. Wnętrze we wszystkich jest takie samo, nie możemy natomiast do nich normalnie wejść. Możemy go zobaczyć w cutscenkach z randek, lub za pomocą modyfikacji. Jest stylizowane na włoskich restauracjach. Logo firmy możemy zobaczyć jeszcze na Rumpo.

Lokalizacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W nazwie sieci znajdują się dwa wulgarne określenia penisa. Jedno to Coq, które z języka francuskiego na angielski może być czytane jako cock, drugie to część pseudonimu założyciela, Dick. Natomiast fraza angielska fraza gobbling dick, która wynika z połączenia obu członów pseudonimu, to kolokwialne określenie seksu oralnego.
  • Jeden z przechodni wypowiada kwestię, według której twierdzi, iż w tych restauracjach są dobre rolki papieru toaletowego.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki