Wikia

GTA Wiki

Diamonds are a Girl's Best Friend

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
Gwiazda (1)
MISJA
Diamonds are a Girl's Best Friend
(pol. Diamenty to najlepszy przyjaciel kobiet)
Diamonds are a Girl's Best Friend (8)
Wymiana diamentów na Gracie Ancelotti
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Gerald McReary (IV - HUD) Gerald McReary
Lokalizacja Alderney State Correctional Facility, Alderney, Liberty City
Cel uczestnictwo w wymianie Gracie na diamenty
Nagroda brak
Wymagania She's a Keeper
Odblokowuje One Last Thing...
Niezaliczenie zniszczenie samochodu, śmierć Gracie lub Packie'ego

Diamonds are a Girl's Best Friend – misja w Grand Theft Auto IV, piąta i ostatnia dla Geralda McReary.

Solucja Edytuj

Przed misją, zaopatrujemy się w karabin maszynowy i wyrzutnię rakiet (co najmniej jedną sztukę). Podczas spotkania z Gerrym w więzieniu, ten mówi nam, że instrukcje (ze względu na sytuację) przekaże nam Packie. Po zakończeniu cut-scenki zadzwoni on do nas - po rozmowie, jedziemy do Northwood, w okolice Frankfort Avenue (przy Pay 'n' Sprayu). Na miejscu, wsiadamy do samochodu z Packiem i Gracie Ancelotti. Wymiana, o której Packie mówił nam przez telefon, ma odbyć się w oczyszczalni ścieków na Charge Island. Na miejscu, wjeżdżamy w żółty znacznik. Wymiana Gracie na diamenty, nie pójdzie po naszej myśli - zaszczyci ją swoją obecnością pan Rodislav Bulgarin. Rozpocznie się strzelanina, Packie i Niko ukryją się za samochodem. Gdy odzyskamy kontrolę nad Niko, wciskamy przycisk, odpowiadający na schowanie się za pojazdem, wyciągamy karabin szturmowy i ściągamy najbliższych przeciwników (screen 12.). Następnie, posuwamy się w kierunku zachodnim i ściągamy kolejnych gangsterów, chowając się za niskimi zbiornikami. Następnie podążamy za Packiem po rampach, wycinając kolejnych przeciwników (na początku rampy znajduje się pancerz). Po zabiciu dwóch, blokujących drogę, nasz towarzysz zadecyduje o rozdzieleniu się. Idziemy kawałek naprzód, kamera skieruje się na właśnie nadjeżdżające trzy samochody. Nie tracąc czasu, wymierzamy z wyrzutni rakiet, niszczymy środkowy samochód i wybijamy resztę gangsterów (nie niszczymy pozostałych dwóch pojazdów). Jeśli potrzebujemy, zabieramy apteczkę. Po pozbyciu się nowo przybyłych, ukaże się krótki przerywnik - jeden z ostatnich gangsterów wyrzuci diamenty na odjeżdżającą śmieciarkę. Po przerywniku, pomagamy Packiemu pozbyć się ostatnich dwóch gangsterów. Schodzimy po drabinie (obok której stoi Packie) i wsiadamy do samochodu pozostałego po gangsterach. Na koniec, odwozimy Packiego do domu jego matki, znajdującego się w Meadows Park.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji to także tytuł piosenki Marilyn Monroe.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Diamonds are a Girl's Best Friend Następna:

Więcej od Wikii

Losowa wiki